Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جزئیاتی از تغییرات فصل اول Apex Legends منتشر شد

0

استودیوی ریسپاون (Respawn) جزئیات جدیدی از تغییرات فصل اول Apex Legends منتشر کرده است که هدف آن‌ها ایجاد تعادل در بخش‌های مختلف بازی خواهد بود.

اگرچه استودیوی ریسپاون هنوز تاریخ دقیقی برای آغاز فصل اول اعلام نکرده است اما این توسعه‌دهنده جزئیات جدیدی از فصل اول و تغییراتی که قرار است به بازی اضافه شوند، منتشر کرده است؛ تغییراتی که سبب تعادل هر چه بیشتر شخصیت‌های Apex Legends خواهند شد.

اولین تغییر ایجاد شده مربوط به موضوع جنجال برانگیز هیت باکس (به محدوده‌ای که با هدف قرار دادن آن از نوار سلامت یک شخصیت کم می‌شود، هیت باکس گفته می‌شود.) است. بنابر گفته‌ی ریسپاون، تغییراتی در اندازه‌ هیت باکس شخصیت‌های Pathfinder ،Caustic و Gibraltar ایجاد شده است که باعث ایجاد تعادل در محدوده‌ی هدف‌گیری شده می‌شود.

هدف ریسپاون ایجاد هیت باکسی متناسب با مدل هر شخصیت است. حا با توجه به اندازه متفاوت هر شخصیت، ایجاد تغییرات در هیت باکس کمی دشوار خواهد بود.

از آن‌جایی که مدل‌های بزرگ‌تر، هدفی آسان‌تر برای رقیبان خواهند بود، ریسپاون بر این عقیده است که باید تغییراتی در شخصیت‌های بزرگ‌تر ایجاد شود تا تعادل گیم‌پلی حفظ شود. از این رو ممکن است شاهد افزایش قدرت جسمی و یا مهارت‌های آن‌‌ها باشیم. با این حال زمان بسیار زیادی برای اعمال تمام این تغییرات نیاز است.

می‌توانید در قسمت زیر به مشاهده تغییرات پیش رو برای هر شخصیت در فصل اول Apex Legends بپردازید.

کاهش مساحت هیت باکس شخصیت‌ها:

Pathfinder ،Caustic و Gibraltar

  • تغییرات مثبتی در اندازه هیت باکس این شخصیت‌‌ها و تجهیزات آن‌ها اعمال می‌شوند.
  • از آن‌جایی که این تغییرات تاثیر بسیاری برروی گیم‌پلی دارند، ریسپاون قصد ندارد تا با عجله در انتشار آن‌‌ها، تاثیر منفی برروی گیم‌‎پلی ایجاد کند.
  • اگر این تغییرات ناکارآمد باشند، در طول فصل اول شاهد تغییر آن‌ها خواهیم بود.

تغییرات برای ایجاد تعادل در شخصیت‌ها:

Caustic

  • تله‌ها: کاهش زمان آمادگی آن‌‌ها از 30 ثانیه به 25 ثانیه
  • تله‌ها: افزایش 10 درصدی شعاع تله‌ها
  • تله‌ها: حذف یک ثانیه تاخیر در صدمه زدن تله‌ها به رقیبان

Pathfinder

  • Insider Knowledge: افزایش تعداد بیکن‌های جهان بازی از 10 به 12 عدد

Lifeline

  • Care Package: حذف احتمال اینکه کلاه و زره سطح چهار در دسترس قرار بگیرند.

Wraith

  • Into The Void: افزایش زمان آمادگی از 20 به 25 ثانیه

Bangalore

  • Double Time: کاهش قدرت قابلیت افزایش سرعت حرکت از 40 درصد به 30 درصد

بنابر گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت Daily Esports، بتل پس بازی Apex Legends در تاریخ سه‌شنبه 21 اسفند ماه 1397 (12 مارس 2019 میلادی) منتشر می‌شود. با این حال باید تا زمان تایید رسمی، این تاریخ را تنها به عنوان یک شایعه پذیرفت.

بازی Apex Legends هم‌اکنون به صورت رایگان برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

 

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.