Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ابراز علاقه سازنده دارک سولز به ساخت بازی بتل رویال!

0

سازنده دارک سولز یعنی هیدتاکا میازاکی به ساخت عنوانی در سبک بتل رویال ابراز علاقه کرد. با ادامه این خبر همراه گیم‌نیوز باشید.

مدیر استودیو فرام‌سافت‌ور یعنی هیدتاکا میازاکی در مصاحبه با تلگراف به ساختو عناوین در سبک بتل رویال و سرویس‌های آنلاین مانند دستینی ابراز علاقه کرد. آیا این امر بیان‌گر این است که ما در آینده باید منتظر یک بازی بتل رویال یا یک سرویس آنلاین از میازاکی یا فرام‌سافت‌ور باشیم؟ جواب این سوال را نمی‌توان مستقیم داد ولی شاید این اتفاق رخ بدهد.

میازاکی در ادامه گفت که این احتمال وجود دارد. این بازی‌ها سرگرم‌کننده هستند. اگر ما انجامش بدهیم ممکن است کمی با دیگر بازی‌های این سبک فرق داشته باشد. ولی ما به‌ این کار بسیار علاقه‌مند هستیم و قطعا امکان ساخت این بازی‌ها در آینده وجود خواهد داشت. به‌گفته‌ی میازاکی با وجود این که امروزه بازی‌های سبک بتل رویال و سرویس‌های آنلاین بسیار محبوب هستند اما عنواین تک نفره نیز طرفداران خاص خودشان را دارند. از آن‌جایی که تنوع باید در صنعت وجود داشته باشد، پس وجود هر دوی آن‌ها، یعنی بازی‌های تک نفره و بازی‌های آنلاین لازم است. او در این باره ادامه داد که بدون در نظر گرفتن شرایط فعلی فرام‌سافت‌ور و این که این شرکت در حال حاضر رو چه عنوانی کار می‌‌کند، ما باید دنبال کسانی باشیم که بازی‌های سبک بتل رویال و سرویس‌های آنلاین را بسازند. و البته که به کسانی که بر ساخت یک تجربه‌ی تک نفره متمرکز هستند نیز نیاز داریم. ما فکر می‌کنیم که تنوع باعث می‌شود که همگی به جلو حرکت کنند و این مسیر را ادامه بدهند.

آخرین ساخته‌ی فرام‌سافت‌ور یعنی Sekiro: Shadows Die Twice فروردین ۹۸ برای اکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.