Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ریسپاون به جنگ علیه متقلبان در Apex Legends می‌رود

0

با انتشار غیرمنتظره بازی Apex Legends، بسیاری از بازی‌بازان نسبت به دریافت و تجربه‌ی آن اقدام کردند و با توجه به محبوبیت آن، برخی افراد در تلاش هستند تا کام خوش تجربه‌ی این بازی را به علاقه‌مندان تلخ کنند. با توجه به این موضوع، ریسپاون به جنگ علیه متقلبان در Apex Legends می‌رود تا تجربه‌ی لذت بخش را برای جامعه بازی‌بازان فراهم کند.

جی فرِشِت (Jay Frechette)، مدیر بخش جامعه بازی‌بازان استودیوی ریسپاون در پیامی از طریق وب‌سایت Reddit اعلام کرد که استودیوی ریسپاون حساب کاربری 355 هزار کاربر متقلب برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی را با استفاده از نرم‌افزار Easy-Anti-Cheat بن کرده است. اما بنابر گفته‌ی جی فرِشِت، این آغاز ماجراست و تیم سازنده برنامه‌‌ای جامعه برای مقابله با متقلبان دارد.

ریسپاون به دنبال روش‌هایی جدید برای مقابله با متقلبان است. البته این استودیو اعلام کرده که قصد ندارد تا از برنامه‌های خود رونمایی کند چراکه ممکن است هکرها روش‌هایی برای دور زدن آن‌ها پیدا کنند. استودیوی ریسپاون برای حل مشکلات موجود از کمک افراد متخصصی چه در الکترونیک آترس و یا چه در دیگر شرکت‌‌ها استفاده خواهد کرد.

در پایان جی فرِشِت اعلام کرد که تیم سازنده به دنبال روشی است که در صورت قطع ارتباط با سرور در حین بازی، امکان بازگشت به آن وجود داشته باشد. البته بنابر گفته‌ی او، امکان سواستفاده از این قابلیت وجود دارد که همین مورد سبب شده است تا ریسپاون در این مورد محتاط عمل کند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.