Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جدیدترین هدف گریزان هیتمن ۲ در دسترس قرار گرفت

0

بازیکنان هم‌اکنون می‌توانند از مهارت‌های مأمور 47 برای ترور جدیدترین هدف گریزان هیتمن 2 استفاده کنند. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

جدیدترین هدف گریزان هیتمن 2 که «سیاستمدار» نام دارد، ‌هم‌اکنون برای مدت محدود در دسترس قرار گرفته است. نام واقعی این هدف، «دیم باربارا الیزابت کیتینگ» است که همواره با صفت «کله‌گنده نیوزیلند» از او یاد می‌شود. وی پیش‌تر مقام وزارت بازرگانی و امورخارجه نیوزیلند را برعهده داشته و مأمور 47 می‌تواند او را در همین کشور پیدا کند.

دیم باربارا همواره از یک بدل نیز استفاده می‌کند تا در برابر خطر ترور در امان باشد؛ بدین ترتیب کارتان برای ترور او سخت‌تر است. به خاطر داشته باشید که تنها یک فرصت برای ترور کیتینگ وجود دارد. اگر این فرصت را از دست بدهید، دیگر راهی برای جبران نیست. این هدف را می‌توانید تا ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) در Hawke’s Bay که در نیوزیلند واقع است پیدا کنید.

«سیاستمدار» اولین بخش از محتوای جدید درنظرگرفته‌شده برای هیتمن 2 در ماه مارس است. هدف گریزان بعدی بازی قرار است کاراکتر «The Black Hat» باشد که پیش‌تر در قسمت قبلی بازی حضور داشت. لوکیشن حضور او پاریس بوده و از ۲۹ مارس (۹ فروردین) می‌توان به سراغش رفت. نقشه راه ماه مارس بازی را می‌توانید در ادامه ببینید:

هیتمن 2 در ماه نوامبر سال گذشته برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده و تاکنون توانسته تا حد زیادی توجه منتقدین و طرفداران را به خود جلب کند.

منبع Video Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.