Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Halo: The Master Chief Collection رسما تایید شد

0

بعد از انتشار شایعات بسیار، بالاخره شرکت مایکروسافت نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Halo: The Master Chief Collection را تایید کرد.

در جریان جدیدترین قسمت از Inside Xbox، شرکت مایکروسافت رسما از انتشار بازی Halo: The Master Chief Collection برروی رایانه‌‎‌های شخصی خبر داد. این بازی علاوه فروشگاه ویندوز مایکروسافت، از طریق پلتفرم استیم در دسترس قرار می‌گیرد.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت در Inside Xbox، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Halo: The Master Chief Collection یک پورت ساده نیست و به نوعی یک نسخه‌ی بازسازی شده برای پلتفرم رایانه‌های شخصی است. این بدان معناست که در این بازی شاهد وجود قابلیت‌های مختلف برای ماوس و کیبورد، تنظیمات گرافیکی متنوع و همچنین نرخ فریم نامحدود خواهیم بود.

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Halo: The Master Chief Collection به صورت قسمتی منتشر می‌شود و به مرور زمان شاهد انتشار بخش‌های مختلف داستانی، چندنفری و Co-Op خواهیم بود.

با توجه به انتشار قسمتی Halo: The Master Chief Collection، بازی Halo Reach هم در این مجموعه حضور دارد و با نرخ فریم 60 و رزولوشن 4K اجرا می‌شود. لازم به ذکر است که تنها عنوان بزرگ غایب در این لیست، Halo 5: Guardians خواهد بود که باید منتظر ماند و دید که آیا به این لیست اضافه می‌شود یا خیر.

Halo Reach نخستین بازی از این مجموعه است که در اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود. پس از انتشار این بازی، حالت‌های چند‌نفره‌‌ای به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرند. این در حالی است که شما باید نسبت به خرید بخش داستانی اقدام کنید.

مطمئنا این حرکتی بزرگ از سوی مایکروسافت است که باعث خوشحالی طرفداران سری محبوب Halo می‌شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.