Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کلید «انصراف از خرید» در راه بازی فورتنایت بتل رویال اپیک گیمز

0

یک دستور عمل کارآمد در راه فورتنایت قرار گرفت؛ در جدیدترین آپدیت بازی بتل رویال معروف شرکت اپیک گیمز یعنی فورتنایت، کلید «انصراف از خرید» تعبیه خواهد شد. با ادامه این خبر همراه گیم‌نیوز باشید.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بازیکنان فورتنایت از ابتدا تا به امروز نبودن کلید «انصراف از خرید» در بازی بود. امکان این که بازیکنان به صورت تصادفی یک آیتم را خریداری کنند، وجود داشت و با توجه به نبودن کلید «انصراف از خرید»، این عمل کمی آزاردهنده بود. حالا ظاهرا این تغییر مورد انتظار در راه بازی فورتنایت بتل رویال است.

همه چیزهایی که باید درباره فصل 6 چپتر 2 فورتنایت بدانید (کلیک کنید)

از آپدیتی که در آینده عرضه می‌شود، بازیکنان می‌توانند بعد از خرید، پنج دقیقه فرصت این را دارند تا دکمه «انصراف از خرید» را فعال کنند. تنها نکته‌ای که بازیکنان باید به آن توجه کنند این است که اگر بعد از خریدن یک مسابقه را شروع کنند، دیگر نمی‌توانند آن خرید را برگردانند.

یکی از مهندسان توسعه‌‌دهنده بازی در ردیت توضیح داده است که تیم سازنده تماما به فکر بازیکنان است و همچنین اعلام کرده‌اند که قصد ندارند از خریدهای تصادفی و یا پشیمانی‌های بازیکنان از خرید در بازی سود کسب کنند. ایشان در ادامه برای تشریح این موضوع بیان کردند که ما یک کلید «انصراف از خرید» معرفی می‌کنیم که بازیکن بعد از خرید تصادفی می‌تواند پول خود را پس بگیرد، به شرطی که بعد از خرید، یک مسابقه را شروع نکرده باشد.

هیچ اطلاعاتی درباره زمان اضافه شدن کلید «انصراف از بازی» به بازی در دسترس نیست.

فورتنایت به عنوان یک بازی رایگان، سود و رشد پایدار دارد و اضافه شدن ویژگی‌های تازه به این بازی پردآمد ادامه دارد. بازی نیز از همین راه درآمدزایی می‌کند و از همین رو اپیک گیمز به کسانی که به اشتباه خرید می‌کنند، کمک می‌کند تا پول خود را پس بگیرند.

آخرین آپدیت فورتنایت، یعنی نسخه ۸.۰ نیز هم‌اکنون در دسترس است.

منبع GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.