Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چهار پروژه جدید از سری Sniper Elite معرفی شدند

0

شرکت ریبلیون (Rebellion) از در دست توسعه بودن چهار پروژه جدید از سری Sniper Elite خبر داد. این بازی‌ها برای عرضه برروی پلتفرم‌های مختلف از جمله واقعیت مجازی برنامه‌ریزی شده‌اند.

شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین پروژه این لیست مربوط به نسخه‌ی بعدی Sniper Elite باشد. البته هنوز مشخص نیست که این بازی Sniper Elite 5 نامیده شود یا خیر اما در هر صورت ریبلیون به طور رسمی از در دست توسعه بودن آن خبر داد.

دیگر پروژه حاضر در این لیست Sniper Elite V2 Remastered خواهد بود. این بازی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی سال 2012 است که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به جلوه‌های بصری بهتر، پشتیبانی از رزولوشن 4K و HDR، قابلیت Photo Mode و همچنین اضافه شدن بخش چندنفره اشاره کرد. این بازی در تاریخ نامشخصی از سال 2019 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

سومین پروژه Sniper Elite 3 Ultimate Edition خواهد بود که در سال جاری در دسترس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. این بازی شامل تمام محتوای عرضه شده و همچنین یک بخش چندنفره می‌شود.

آخرین پروژه حاضر در این لیست یک نسخه‌ی مستقل از سری Sniper Elite است که برای دوربین‌های واقعیت مجازی در دست ساخت است. بنابر گفته‌ی شرکت ریبلیون، جزئیات بیشتر در طول سال منتشر می‌شود. لازم به ذکر است که تا اواسط سال 2020 خبری از نسخه‌ی پنجم Sniper Elite نخواهد بود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.