Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پادکست دالی زوم – قسمت صفر فصل اول: دالی زوم چیست؟

0

همان‌طور که وعده داده بودیم، مجموعه پادکستی سریالی در گیم‌نیوز منتشر خواهیم کرد که به طور خاص موضوعی سینمایی دارد. در این پادکست گویندگان که سعید زعفرانی و عادل نریمانی هستند درباره‌ی موضوعات سینمایی با هم بحث و گفتگو می‌کنند. اولین فصل از پادکست سینمایی دالی زوم از امروز رسما آغاز شده و پخش آن به صورت هفتگی خواهد بود. برای این‌که بفهمید پادکست دالی زوم چیست و چه بخش‌هایی دارد، بهتر است قسمت صفر که قسمت کوتاهی است را گوش کنید.

قسمت صفر فصل اول دالی زوم را می‌توانید در همین صفحه گوش کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت ساندکلود آن را دانلود کنید. نسخه‌ی تصویری شده‌ی این پادکست نیز در آپارات وجود دارد که از طریق این لینک می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

 

 

در این قسمت توضیح می‌دهیم که دالی زوم چیست و اصلا این اصطلاح یعنی چه و از کجا آمده است. البته شاید شما خودتان با این اصطلاح آشنا باشید. در ادامه به ارائه‌ی برنامه‌ی فصل اول و مشخص شدن موضوع آن می‌پردازیم و هدفمان از تولید و انتشار این پادکست را شرح می‌دهیم.

اگر مخاطب گیم‌نیوز بوده باشید می‌دانید که یکی از پرطرفدارترین و فعال‌ترین بخش‌های این سایت بخش فیلم و سریال است و با دالی زوم تلاش کرده‌ایم که به سمت تخصصی‌تر شدن گام برداریم.

در پایان هرگونه نظر یا پیشنهادی درباره‌ی این پادکست دارید با ما در میان بگذارید و به بهتر شدن کیفیت محتوا و ارائه‌ی پادکست یاری رسانید. منتظر قسمت اول از فصل اول پادکست سینمایی دالی زوم باشید.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.