Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برندگان بخش‌های مختلف رویداد GDC 2019 مشخص شدند – God of War بهترین بازی سال شد

0

به نظر می‌رسد که موفقیت‌های God of War هنوز هم ادامه دارد و این بازی موفق شده است تا جایزه بهترین بازی سال یکی دیگر از معتبرترین رویدادهای صنعت بازی‌سازی را به دست آورد.

با برگزاری رویداد GDC 2019، بهترین‌های صنعت بازی‌سازی شناخته شدند و انحصاری شرکت سونی بار دیگر توانست تا مهم‌ترین جایزه‌ی سال را به خانه ببرد.

پیش از این هم God of War جوایز بسیاری را به سبب طراحی زیبا و شخصیت‌پردازی فوق‌‌العاده کسب کرده بود. این بازی توانست تا با ریسک‌پذیری و ایجاد تغییرات بنیادی در سبک و نحوه‌ی روایت داستان این سری، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای را به خود جلب کند.

بخش اعظم این موفقیت مربوط به تلاش‌های کوری بارلوگ، کارگردان God of War است که توانست تحولی عظیم در این سری ایجاد کند و تجربه‌ای جدید را برای علاقه‌مندان فراهم آورد.

علاوه بر God of War، بازی‌هایی نظیر Celeste و Red Dead Redemption 2 موفق به کسب جوایزی در دیگر بخش‌ها شدند که می‌توانید در قسمت زیر به مشاهده کامل لیست برندگان GDC 2019 بپردازید.

بهترین صداگذاری: Celeste

بهترین طراحی: Into the Breach

بهترین استودیوی جدید: Mountains 

بهترین بازی موبایل: Florence

بهترین نوآوری: Nintendo Labo

 

بهترین داستان: Return of the Obra Dinn

بهترین تکنولوژی استفاده شده در یک بازی: Red Dead Redemption 2

بهترین جلوه‌های هنری: Gris 

بهترین بازی واقعیت مجازی/واقعیت افزوده: Beat Saber

بهترین بازی از نگاه مخاطبان: Beat Saber

بهترین بازی سال: God of War

جایزه یک عمر دستاورد (Lifetime Achievement): خانم امی هنینگ

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.