Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ریسپاون ویژگی‌ جنجال برانگیز به‌روزرسانی جدید Apex Legends را حذف کرد [به‌روزرسانی]

بعد از انتشار جدیدترین به‌روزرسانی Apex Legends، بسیاری از کاربران متوجه شدند که با ترک زودهنگام مسابقه با جریمه مواجه می‌شوند. با این حال استودیوی سازنده نسبت به حذف ویژگی‌ جنجال برانگیز به‌روزرسانی جدید Apex Legends اقدام کرده است.

به‌روزرسانی: چند روز پیش بود که در مطلبی به صحبت در مورد قابلیت جریمه بازی‌بازان در صورت ترک مسابقه‌ Apex Legends پرداختیم. این ویژگی به صورت کاملا غیر منتظره‌ای در دسترس قرار گرفت و سبب شد بسیاری از اعضای جامعه بازی‌بازان این عنوان بتل رویال واکنش‌های منفی از خود نشان دهند به طوری که استودیوی ریسپاون تصمیم به حذف آن گرفت. حال تیم سازنده در پیام جدیدی از اضافه شدن این قابلیت به Apex Legends خبر دادند. لازم به ذکر است ک هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این ویژگی اعلام نشده است.

 

 

به‌روزرسانی 1.1 بازی Apex Legends هم‌اکنون برروی تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار گرفته و سوپرایزهایی با خود به همراه داشته است.

در به‌روزرسانی 1.1 کاربران با ویژگی جدیدی آشنا شدند که هیچکس انتظار آن را نداشت. این ویژگی مربوط به جریمه بازی‌بازانی بود که زودتر از موعد مقرر نسبت به ترک مسابقه اقدام می‌کردند. با توجه به اینکه جزئیات ویژگی یاد شده در پچ نوت به‌روزرسانی 1.1 ذکر نشده بود، بسیاری نسبت به آن واکنش نشان دادند و خواهان حذف آن شدند.

پس از واکنش بازی‌بازان به این موضوع، استودیوی ریسپاون (Respawn) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این ویژگی از دسترس خارج شده است و قرار نبوده که به این زودی‌ها شاهد انتشار آن باشیم و انتشار آن یک اشتباه غیرعمدی بوده است.

ما در حال کار برروی این ویژگی بوده‌ایم اما قصد یا برنامه‌ای برای انتشار آن از طریق به‌روزرسانی 1.1 نداشته‌ایم. قسمتی از برنامه‌ نویسی حذف شده است و همین موضوع سبب فعال شدن ویژگی جریمه در صورت ترک زودهنگام شده است. به همین دلیل صحبتی از این ویژگی در پچ نوت به‌روزرسانی 1.1 به میان نیامده است.

بسیاری از علاقه‌مندان خواهان اضافه شدن این ویژگی به بازی بوده‌اند اما برخی دیگر مخالف جریمه شدند هستند؛ چراکه این افراد نمی‌خواهند چندین دقیقه به مشاهده بازی هم تیمی خود بپردازند و گاها مجبور به ترک مسابقه هستند.

در مدت زمانی که این ویژگی برروی سرورهای Apex Legends در دسترس بود، بازی‌بازان با ترک 3 مسابقه، 5 دقیقه جریمه می‌شدند و مجاز به شروع مسابقه نبودند. لازم به ذکر است که بنابر گفته‌ی ریسپاون، اضافه شدن این ویژگی به بازی در هاله‌ای از ابهام است.

 

نظرات بسته شده است.