Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گزارش: نسخه‌ی بعدی Assassin’s Creed در زمان وایکینگ‌ها جریان دارد

0

اگرچه نسخه‌ی بعدی Assassin’s Creed در سال 2020 منتشر می‌شود ولی با این حال از هم‌اکنون شایعات مختلفی از این بازی در حال انتشار هستند. حال به تازگی اطلاعاتی از سوی یکی از افراد مرتبط با این سری به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد نسخه‌ی بعدی Assassin’s Creed در زمان وایکینگ‌ها جریان دارد.

بنابر گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت Kotaku، نسخه‌ی بعدی Assassin’s Creed با نام رمزی Kingdom در دست توسعه است که در آن شاهد حضور وایکینگ‌ها خواهیم بود. این اطلاعات از سوی دو منبع مستقل که آگاهی کاملی از روند ساخت این بازی دارند به دست آمده است.

اوایل این هفته، بازی‌بازان The Division 2 به ایستراگی دست یافتند. این ایستراگ به نمایش یکی از جنگجویان اسکاندیناوی می‌پردازد که لباسی شبیه به فرقه‌ی Assassin بر تن دارد. نکته‌ی قابل توجه در این تصویر وجود یک گوی شبیه به Apple of Eden است. همین ایستراگ و اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه سبب شده تا طرفداران به حضور وایکینگ‌ها در نسخه‌ی بعدی Assassin’s Creed امیدوار شوند. می‌توانید در قسمت زیر به مشاهده تصاویر منتشر شده از ایستراگ The Division 2 بپردازید.

در هر صورت باید تا انتشار بیانیه‌ی رسمی این خبر را تنها به عنوان یک شایعه پذیرفت. با انتشار جزئیات بیشتر آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.