Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شخصیت ددشات از The Suicide Squad کنار گذاشته شد

0

پس از انتشار خبری مبنی بر عدم حضور ویل اسمیت در نقش شخصیت ددشات در قسمت دوم Suicide Squad، به نظر می‌رسد که DC تصمیم گرفته است تا این شخصیت را به طور کامل از The Suicide Squad کنار بگذارد.

سال 2016 بود که DC تصمیم به انتشار Suicide Squad گرفت. گرچه این فیلم در جلب نظر منتقدین موفق نبود اما با این حال توانست فروش بسیار خوب 746.8 میلیون دلاری را تجربه کند. این موفقیت تجاری سبب شد تا DC پروژه‌ی ساخت نسخه‌ی دوم این فیلم سینمایی را آغاز کند.

لازم به ذکر است که نسخه‌ی دوم Suicide Squad دنباله‌ای بر داستان قسمت اول نیست و به نوعی یک ریبوت محسوب می‌شود و نام آن The Suicide Squad خواهد بود.

بنابر گفته‌ی وب‌سایت Comic Book، پیتر سَفرن (Peter Safran)، تهیه‌کننده The Suicide Squad، قسمت دوم یک دنباله نیست و روایت داستانی متفاوتی را در پیش می‌گیرد.

پروژه در دست ساخت Suicide Squad 2 نیست و این فیلم دنباله‌ای بر قسمت اول نخواهد بود. من نمی‌توانم بیش از این چیزی بگویم ولی بله نام آن The Suicide Squad خواهد بود.

با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد که این تنها تغییر بزرگ The Suicide Squad نیست و بنابر اطلاعات منتشر شده، پس از کناره‌گیری ویل اسمیت از بازی در نقش ددشات، DC تصمیم به حذف این شخصیت از The Suicide Squad گرفته است. پیش از این قرار بود که ادریس البا به بازی در نقش ددشات بپردازد.

لازم به ذکر است که ادریس البا هنوز هم جز بازیگران The Suicide Squad است و در نقش شخصیتی نامعلوم به هنرنمایی می‌پردازد.

جیمز گان وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی Suicide Squad 2 را برعهده دارد. او نیز کارگردانی مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy را در کارنامه خود دارد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.