Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

قابلیت ریسپاون فورتنایت با الهام از بازی Apex Legends ‌به‌زودی از راه می‌رسد

0

جدیدترین جزئیات منتشر شده از سوی شرکت اپیک گیمز (Epic Games) نشان می‌دهند که به‌زودی شاهد اضافه شدن قابلیت ریسپاون به بازی فورتنایت خواهیم بود.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی ایپک گیمز، قابلیت ریسپاون در بازی فورتنایت از هفته‌ی آینده و همزمان با انتشار به‌روزرسانی 8.30 در دسترس قرار می‌گیرد.

در ماه فوریه بود که شرکت اپیک گیمز از اضافه شدن قابلیت ریسپاون به بازی فورتنایت خبر داد. این قابلیت بسیار شبیه به آن چیزی است که در بازی Apex Legends دیده‌ایم و مطمئنا تیم سازنده الهامات بسیاری از استودیوی ریسپاون (Respawn) گرفته است.

این قابلیت در بازی فورتنایت از طریق ون‌هایی که در بخش‌های مختلف نقشه وجود دارند، در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید با برداشتن کارت از روی جسد هم تیمی خود و بردن آن به ون‌های تعبیه شده، یک بار دیگر یاران خود را برای ادامه نبرد فرا بخوانید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.