Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازیگر گیم‌آف‌ترونز درباره سکانس جنگ عظیم فصل هشتم می‌گوید

0

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، فصل هشتم سریال ‌گیم‌آف‌ترونز دارای یک جنگ بسیار بزرگ است که حالا جان بردلی، بازیگر نقش سمول تارلی، که یکی از مبارزان آن جنگ است، درباره آن نکاتی را بیان کرده است. با ادامه این خبر همراه گیم‌نیوز باشید.

جان بردلی در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی درباره جنگ عظیم فصل هشتم صحبت کرده است. کارگردانی این قسمت بر عهده میگوئل ساپوچنیک(کسی که قسمت نهم فصل ششم یعنی نبرد حرام‌زاده‌ها را کارگردانی کرد) است. به ‌گفته‌ی بردلی، ساپوچنیک توجه ویژه‌ای به جزئیات دارد. این کارگردان به جزئیاتی همچون زاویه دید هر شخصیت داستان و چگونگی رفتارهای به‌خصوص هر شخصیت در طی جنگ توجه به‌خصوصی دارد؛ این امر بسیار الهام‌بخش است.

بردلی نیز نکاتی از خود سکانس گفته شده در باب شخصیت سم تارلی نیز گفته است. به گفته او خود شخص جان بردلی در طول جنگ، کارهایی انجام داده است که خود سم احتمالا‌ آن‌‌ها را انجام نمی‌داد. ساپوچنیک در این باره به بردلی نکاتی را متذکر شده است. از نکاتی قابل‌توجه ذکر شده این است که ساپوچنیک با آگاه بودن از تمام توانایی‌هایش از بردلی می‌خواهد که در انجام این کار زیاد خوب نباشد چون سم تارلی در این کار بسیار بد است.

در این جنگ افرادی مانند سم، جان اسنو، دنریس، سانسا، آریا، برین و بقیه با پادشاه شب و ارتش‌اش به مبارزه خواهند پرداخت و این جنگ بزرگ‌ترین و طلانی‌ترین جنگ سریال خواهد بود. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، این جنگ بلندترین جنگ متوالی فیلم‌برداری شده است و حتی از جنگ Helm’s Deep فیلم The Lord of the Ring: Two Towers که ۴۰ دقیقه به‌طول انجامید، طولانی‌تر و بزگ‌تر خواهد بود.

فیلم‌برداری این جنگ عظیم ۱۱ هفته از شب‌ها به طول انجامید. قریب به ۷۵۰ نفر به مدت ۳ ماه برای مواردی مانند باران سرد، گل و لای و باد سنگین کار کردند.

۲۵ فروردین تاریخ شروع فصل هشتم و آخر این سریال خواهد بود که از شبکه HBO پخش خواهد شد.

منبع GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.