Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تغییر نام کاربری PSN بالأخره توسط سونی در دسترس قرار گرفت

0

در حال حاضر تغییر نام کاربری PSN برای تمام مشترکان مناطق آمریکای شمالی، اروپا و اقیانوسیه امکان‌پذیر است. با ادامه این خبر همراه گیم‌نیوز باشید.

با اعلام سونی از امروز تمامی مشترکان پلی‌استیشن می‌توانند نام کاربری حساب PSN خود را تغییر دهند. این تغییر برای بار اول رایگان است، اما برای دفعات بعدی به قیمت ۱۰ دلار برای کاربران عادی و ۵ دلار برای کاربران پلی‌استیشن پلاس هزینه خواهد داشت. سونی با ابراز خوشحالی از منتشر کردن این قابلیت مورد‌انتظار، این نکته را یادآور شد که کاربران همچنین ‌می‌توانند از مرورگر خود اقدام به تغییر نام کاربری کنند. این تغییر تنها برای دارندگان PS4 امکان‌پذیر است و کسانی که PS3 یا PS Vita دارند، امکان تغییر اسم PSN خود را نخواهند داشت.

هیچ محدودیتی در تعداد دفعات تغییر نام کاربری حساب PSN وجود ندارد و حتی کاربران می‌توانند با ارتباط برقرار کردن با پشتیبانی پلی‌استیشن، نام کاربری خود را به نسخه قبلی تغییر دهند. همچنین هیچ‌کس نمی‌تواند نام کاربری قبلی شما را برای خود بگذارد. حتی می‌توانید به مدت ۳۰ روز نام کاربری قبلی خود را در صفحه مخصوص‌تان در PSN قرار دهید تا همه از تغییر نام کاربری‌تان باخبر شوند. به‌گفته سونی تغیر نام کاربری برای اکانت‌‌های کودک امکان‌پذیر نیست.

تنها مشکلی که در این بین وجود دارد، امکان به‌مشکل خوردن بعضی از بازی‌ها با نام کاربری جدید است. از بازی‌‌هایی که با این مشکل روبه‌ور هستند، می‌توان به Assassin’s Creed IV Black Flag، Bloodborne، Dark Souls II & III، GTA V، Titanfall 2 اشاره کرد.

زمان زیادی از وعده‌ی تغییر نام کاربری حساب شبکه پلی‌استیشن توسط سونی می‌گذرد؛ اواخر سال ۲۰۱۷ بود که شاون لیدن ابراز امیدواری کرد تا این امر محقق شود. تغییر نام کاربری برای اکس‌باکس سال‌های پیش شدنی شده بود و مایکروسافت نیز همانند سونی اولین تغییر را رایگان، و دفعات بعد را پولی گذاشته بود.

منبع GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.