Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

خالق سکیرو به ساخت بازی با سبک روایتی بازی‌های راک‌استار علاقه دارد

0

هیدتاکا میازاکی، خالق سکیرو و مجموعه دارک‌سولز از علاقه خود به ساخت یک بازی با تمرکز بر داستان ‌آن می‌گوید. با ادامه این خبر همراه گیم‌نیوز باشید.

در مصاحبه‌ای که با میازاکی، خالق سری دارک‌سولز، بلادبورن و بازی تازه منتشر شده‌ی خود یعنی سکیرو و خالق شدو آف کلوسوس یعنی فومیتو اوئدا انجام شده، نقطه نظرهای جالبی از این دو گفته شده است. هر دوی آن‌ها برای بازی‌هایشان گیم‌پلی را به داستان ارجح می‌دانند. اوئدا در این باره می‌گویید که اول یک پلات خاص در ذهنش شکل می‌گیرد و اگر داستانی هم وجود داشت، در آخر اضافه می‌شود. به‌نظر او بازی‌ها ارگانیک هستند و با پیشرفت تکنولوژی دست‌خوش تغییر می‌شوند.

میازاکی نیز با این عقیده موافق است؛ خالق سکیرو معتقد است که خلق یک دنیا و مراحل می‌تواند روی داستان بازی تاثیر بگذارد. او به اعتقاد دارد که گیم‌پلی روح هر بازی‌ای است. به پیشرفتی که در داستان و حتی در گیم‌پلی صورت می‌گیرد، بر خود داستان تاثیر می‌گذارد.

میازاکی همچنین معتقد است که موارد گفته شده تنها راه موجود در طراحی بازی نیست. او علاقه دارد تا در آینده یک بازی مانند بازی‌های راک‌استار، با محوریت داستان مانند Red Dead Redemption 2 بسازد. نکته جالب اما این حرف میازاکی است که فکر می‌کند که باید ارتباط خود را با تیم سازنده بازی برای بازگویی داستان بازی بیشتر کند که به‌طور کلی آن‌‌ها معمولا از داستان بازی‌‌ای که در حال ساختش هستند، اطلاعات زیادی ندارند.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.