Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تمرکز ویژه‌ای برروی بخش داستانی دارد

0

اخیرا و در جریان رویداد Reboot Develop، وب‌سایت VG247 موفق شده است تا با کریس اَولون (Chris Avellone)، یکی از نویسنده‌های شناخته شده سبک نقش آفرینی گفت و گویی داشته باشد که با توجه به گفته‌های او، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تمرکز ویژه‌ای برروی بخش داستانی دارد.

بنابر گفته‌های کریس اَولون، پروژه‌‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order تمرکز ویژه‌ای برروی بخش داستانی دارد و برای رسیدن به هدف خود از شش نویسنده شناخته شده نیز برای ساخت داستانی حماسی استفاده می‌کند.

آرون کنترراس (Aaron Contreras) که پیشتر نیز وظیفه‌ی نویسندگی بازی Mafia 3 را برعهده داشته، به عنوان نویسنده ارشد Star Wars Jedi: Fallen Order انتخاب شده است و در کنار او، پنج نویسنده‌ی دیگر برروی داستان این پروژه بزرگ کار می‌کنند.

بنابر گفته‌ی کریس اَولون، ریسپاون (Respawn) به خوبی از انتظارات طرفداران مبنی بر ارائه‌ی داستانی پیچیده و جذاب آگاه است بنابراین از همان مراحل نخست تمرکز ویژه‌ای برروی بخش داستانی داشته است.

با توجه به سابقه‌ی استودیوی ریسپاون (Respawn) در خلق یک گیم‌پلی جذاب و داستانی فوق‌العاده، به نظر می‌رسد که با یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده از دنیای Star Wars رو به رو باشیم.

احتمالا تا پیش از رویداد E3 2019 اطلاعات جدیدی از این پروژه منتشر شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.