Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاکید دوباره کوری بارلوگ بر عدم انتشار بسته‌ی الحاقی برای God of War

0

به رغم موفقیت‌های بازی God of War در زمینه مختلف، به نظر می‌رسد که شرکت سونی هیچ برنامه‌ای برای انتشار بسته‌ی الحاقی برای این عنوان حماسی ندارد. اگرچه پیشتر این موضوع از سوی تایید شده بود اما به تازگی کوری بارلوگ (Cory Barlog) برای پایان دادن به شایعات رسما از عدم انتشار بسته‌ی الحاقی برای God of War خبر داد.

به تازگی کوری بارلوگ، کارگردان God of War از طریق صفحه‌ی رسمی توییتر خود از عدم انتشار بسته‌ی الحاقی برای این بازی خبر داد. البته به مناسبت یک سالگی انتشار این بازی، استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) برنامه‌ای مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به انتشار تم رایگان برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 اشاره کرد.

بازی God of War هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس است. بهار سال گذشته بود که این بازی منتشر شد و توانست تحسین بسیاری از منتقدین صنعت بازی‌‌ه سازی را برانگیزد. تمام این موارد سبب شد تا God of War به عنوان بهترین بازی سال 2018 شناخته شود.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.