Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مایکروسافت از ایکس‌باکس وان بدون دیسک رونمایی کرد

0

چندی پیش شرکت مایکروسافت در جریان یکی دیگر از رویداد‌های Inside Xbox از ایکس‌باکس وان بدون دیسک با قیمت ۲۵۰ دلاری رونمایی کرد.

مدت‌ها پیش از رونمایی رسمی، خبرهایی مبتنی بر عرضه ایکس‌باکس تمامی دیجیتالی منتشرشده بود که حالا مشخص شده که بی‌اساس نبوده‌اند. ایکس‌باکس وان بدون دیسک از هفتم ماه مه سال جاری میلادی (۱۷ اردیبهشت) مجهز به هارد ۱ ترابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت. باندل این کنسول ۲۵۰ دلاری شامل سه بازی Sea of Thieves، Forza Horizon 3 و ماینکرفت بوده و اشتراک آزمایشی رایگان سرویس Game Pass را هم در خود دارد.

جف گتیس، مدیر اجرایی ایکس‌باکس، علت عرضه چنین محصولی توسط مایکروسافت را پاسخی به تقاضای بالای محتوای دیجیتال خوانده که «امروز از همیشه شدیدتر است». عدم وجود شکاف دیسک به این معناست که کاربران نمی‌توانند محتوای مختلف را با استفاده از دی‌وی‌دی یا بلوری تجربه کنند، اما مایکروسافت اذعان داشته که امکان تجربه محتوای 4K از طریق سرویس‌های آمازون، نتفلیکس و… روی این کنسول وجود دارد. این کنسول تقریباً از همه جهت مشابه ایکس‌باکس وان S است؛ با این فرق که امکان اجرای دیسک را ندارد.

مایکروسافت روی اختلاف قیمت ۵۰ دلاری ایکس‌باکس وان بدون دیسک با نسخه استاندارد تأکید داشته، اما تخفیف‌ها و حراج‌های بسیار زیادی که روزانه در فروشگاه‌های مختلف برای نسخه S وجود دارد از جذابیت نسخه بدون دیسک می‌کاهد. مایکروسافت ادعا کرده که در تلاش است تا همواره این اختلاف قیمت را حفظ کند؛ بدین معنا که در هر حراج و تخفیفی، نسخه بدون دیسک ۵۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود.

منبع VG247 GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.