Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ پخش سریال ویچر زودتر از زمانی است که انتظار می‌رفت

0

گزارش نتفلیکس به سهامداران مشخص کرده که تاریخ پخش سریال ویچر از گمانه‌زنی‌ها جلوتر خواهد بود. با گیم‌نیوز در ادامه این خبر همراه باشید.

طبق سخنان تد ساراندسو، از مدیران ارشد نتفلیکس، خطاب به سهامداران این شرکت، تاریخ پخش سریال ویچر در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ خواهد بود. پیش‌تر گزارش‌هایی منتشر شده بود که سال ۲۰۲۰ را پنجره زمانی پخش این سریال موردانتظار معرفی می‌کرد. با وجود آن که این خبر خوشایندی است، اما احتمال تأخیر خوردن زمان پخش هم وجود دارد.

نتفلیکس هشت قسمت به‌علاوه اپیزود پایانی را برای فصل اول این مجموعه سفارش داده که تأیید رسمی آن در ماه اوت سال ۲۰۱۸ صورت گرفت. تولید سریال هم‌اکنون در کشور مجارستان در حال پیگیری است. در این سریال هنری کاویل، ستاره خوش‌چهره دنیای سینمایی دی‌سی و بازیگر نقش سوپرمن در فیلم‌های «مرد پولادین»، ایفاگر نقش گرالت از ریویا خواهد بود. آنا شفر، فریا آلن و آنیا چالوترا نیز به ترتیب در نقش‌های تریس مریگولد، سیری و ینفر بازی خواهند کرد.

لورن اشمیت، تهیه‌کننده سریال، پیش‌تر اذعان داشته بود که پرداخت داستان و شخصیت‌های سریال بیشتر از مجموعه بازی‌های بسیار محبوب ویچر، به رمان‌های آن نزدیک خواهد بود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.