Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

احتمال نقش‌آفرینی جان سینا در ریبوت Suicide Squad

0

به تازگی گزارشی منتشر شده که احتمال حضور جان سینا در ریبوت Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان را مطرح می‌کند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

جان سینا که به‌سبب حضور در عرصه ورزش کشتی کج و قهرمانی در مسابقات WWE شناخته می‌شود، ظاهراً در پی دنبال کردن ماجراجویی جدیدی است. طبق گزارشی که توسط Variety منتشر شده، سینا در حال مذاکره با دی‌سی جهت پیوستن به تیم بازیگری ریبوت فیلم Suicide Squad به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان است.

در صورت تأیید، سینا در کنار ستارگانی چون مارگو رابی، جی کورتنی و ادریس البا در این فیلم حضور خواهند داشت. رابی و کورتنی در فیلم اصلی به‌ترتیب نقش‌های هارلی کوئین و کاپیتان بومرنگ را برعهده داشتند. پیش‌تر مشخص شده بود که ویل اسمیت به دلیل تداخل برنامه‌ها، قرار نیست بار دیگر برای حضور در نقش ددشات به این مجموعه برگردد و سخن از جایگزینی وی با البا به میان آمد. هنوز اطلاعاتی از نقش احتمالی سینا در این فیلم در دست نیست.

نقش‌آفرینی جان سینا در ریبوت Suicide Squad بدین معناست که جیمز یک بار دیگر با یک ستاره دنیای WWE کار خواهد کرد. او پیش‌تر در دو فیلم مجموعه Guardians of the Galaxy سابقه همکاری با دیو باتیستا را داشته که او نیز از ستارگان سابق کشتی کج است. گان قرار است سومین فیلم از این مجموعه را نیز کارگردانی کند.

جان سینا سابقه حضور در فیلم‌های بزرگ را در کارنامه خود دارد، اگرچه این اولین فیلم کامیک‌بوکی او خواهد بود. وی پیش‌تر در فیلم‌هایی چون Bumblebee، Blockers و انیمیشن Ferdinand حضور داشته است. جدیدترین حضور وی در سینما، فیلم Project X-Traction خواهد بود که در سال جاری اکران شده و جکی چان را در فهرست بازیگران خود می‌بیند.

ریبوت فیلم Suicide Squad هنوز وارد مرحله فیلمبرداری نشده، اما از حالا می‌دانیم که تاریخ اکران آن ۶ اوت سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.