Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

GTA VI در رزومه کاری یک طراح دیده شد

0

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی یک طراح که سابقه‌ی کار در شعبه‌ی هند شرکت راکستار (Rockstar) را در کارنامه دارد، GTA VI در دست توسعه است.

بیبن مایکل (Bibin Michael) یک طراح است که سابقه‌ی کار برروی دو پروژه بزرگ راکستار یعنی GTA V و Red Dead Redemption 2 را در کارنامه خود دارد. حال بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی بیبن مایکل، به نظر می‌رسد که این طراح در ساخت GTA VI هم نقش داشته است.

البته هنوز به طور رسمی از GTA VI رونمایی نشده است اما این اطلاعات منتشر شده می‌‎‌تواند به معنای نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از این پروژه بزرگ باشد.

بنابر اطلاعات منتشر شده در رزومه کاری ببین مایکل، از ماه دسامبر سال 2017 تا آوریل 2018، این فرد به طراحی اتومبیل‌هایی برای بسته‌ی‌ الحاقی GTA V و همچنین GTA VI در شعبه‌ی هند راکستار پرداخته است.

نکته‌ی قابل توجه این است که شرکت راکستار اطلاعاتی از پروژه مرموزی که ببین مایکل در توسعه‌ی آن نقش داشته است، از طریق LinkedIn در اختیار ما قرار نمی‌دهد. همین موارد سبب شده تا بسیاری به معرفی GTA VI و عرضه‌ی آن در ابتدای نسل بعد امیدوار شوند.

البته باید در نظر داشت که با توجه به سابقه‌ی شرکت راکستار در منتشر نکردن اطلاعات بسیار از پروژه‌های خود، انتظار می‌رود که GTA VI در سکوت خبری مراحل توسعه‌ی خود را پشت سر بگذارد.

 

 

 

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.