Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کریمی قدوسی مدیر عاملی بنیاد را واگذار می‌کند [به‌روزرسانی: رسمی شد]

0

شنیده‌ها حاکی است که حسن کریمی قدوسی که از ابتدای سال جدید متحمل فشارهای زیادی در مدیریت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شده بود، تصمیم به کناره‌گیری از سمت خود گرفته است. بر همین اساس و البته بدون اعلام رسمی روابط عمومی بنیاد، ظاهرا آقای صادق پژمان جایگزین حسن کریمی قدوسی خواهد شد.

کریمی قدوسی که ظاهرا از ابتدای سال 98 تحت فشارهای مدیریتی زیادی بود، از این سمت کناره‌گیری کرده یا برکنار شده است. پیش از این، در هفته‌های گذشته روابط عمومی بنیاد اعلام کرد که تغییراتی در ساختار همایش‌ها و همچنین جشنواره بازی‌های ویدئویی ایجاد شده است. کریمی قدوسی در همین راستا گفته بود که «نمایشگاه بازی‌های ویدیویی احیا می‌شود» و این تصمیم را به خواست بازی‌سازان مرتبط دانسته بود.

برگزاری رویدادهای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سال ۹۸ طی چندین جلسه‌‌ی سیاست‌گذاری با حضور نماینده بازی‌سازان مورد بازبینی قرار گرفته‌اند. به همین جهت باتوجه به بودجه و همچنین اولویت‌های موجود که وضعیت اقتصادی و بهبود وضعیت تولید در کشور است، به مدت یک سال رویداد‌های تی‌جی‌سی، کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال و جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران متوقف خواهند شد.

با وجود این تغییرات اما ظاهرا جابجایی کریمی قدوسی اجتناب ناپذیر بوده است. در حال حاضر هیچ خبر رسمی و تایید شده‌ای درباره‌ی رفتن حسن کریمی و آمدن صادق پژمان در دست نیست و احتمالا این جابجایی فردا رسما اعلام خواهد شد.

دوران مدیریت حسن کریمی در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را با وجود تمام انتقاداتی که به آن وارد بود، می‌توان دوران تعامل با رسانه‌های تخصصی بازی در ایران و جدی گرفته شدن صنعت بازی به عنوان یک بازوی فرهنگی قدرتمند در جهان نامید. امیدواریم که مدیر جدید بنیاد نیز همین روند را ادامه دهد و با رسانه‌ها در تعامل باشد و البته انتقادپذیرتر و شنواتر نسبت به خواست مردم و منتقدان.

چنان‌چه در این باره اطلاعات موثق و تایید شده‌ای به دست ما رسید در گیم‌نیوز منتشر خواهیم کرد. فعلا باید منتظر بیانیه‌ی رسمی بنیاد یا برگزاری نشست خبری تودیع و معارفه‌ی مدیران عامل جدید و قدیم این نهاد نیمه‌دولتی باشیم.

به‌روزرسانی:

کریمی قدوسی با انتشار توییتی رسماً اعلام کرد که صندلی ریاست بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را به صادق پژمان واگذار کرده است. متن این توییت را در ادامه ملاحظه می‌کنید:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.