Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

قسمت بعدی Game of Thrones طولانی‌ترین قسمت این سریال خواهد بود

0

قسمت بعدی Game of Thrones طولانی‌ترین اپیزود این سریال در میان مجموع قسمت‌های پخش شده و پخش نشده خواهد بود. قسمت سوم از فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت، طبق اعلام شبکه‌ی اچ‌بی‌او، 82 دقیقه است.

قسمت پایانی فصل هفتم این سریال پیش از این رکورددار در این زمینه بود. قسمت سوم فصل 8 سریال در حالی با تنها 2 دقیقه اضافه رکورد فینال فصل هفت را می‌شکند که انتظار می‌رود اتفاقات هیجان‌انگیز بسیاری در این قسمت رخ دهند.

این قسمت که هنوز عنوانش مشخص نشده یکشنبه‌ی آینده یعنی 8 اردیبهشت پخش خواهد شد. پس از این قسمت تنها 3 اپیزود دیگر از فصل پایانی بازی تاج و تخت باقی خواهد ماند. و همه‌ی این قسمت‌ها حدودا 4 دقیقه از نظر زمانی با آن فاصله می‌گیرند.

قسمت چهارم 78 دقیقه، قسمت پنجم 80 دقیقه و قسمت پایانی فصل هشتم که قسمت پایانی سریال هم هست 80 دقیقه طول می‌کشند.

 

 

با توجه به اتفاقاتی که در قسمت دوم رخ دادند و نیز تیزری که از قسمت سوم منتشر شده، این اپیوزد ممکن است همان نبرد حماسی و عظیمی که از شروع پخش سریال در سال 2011 وعده داده شده بود را در بر داشته باشد. نایت کینگ و ارتشش در برابر جان اسنو، دنی و دیگر مبارزان وینترفال صف‌آرایی کرده‌اند تا آن لحظات معین کننده‌ی سریال را رقم بزنند.

نکته‌ی دیگر که احتمال به تصویر کشیده شدن این نبرد عظیم در این قسمت را افزایش می‌دهد کارگردان آن است. قسمت سوم فصل هشتم سریال توسط «میگل ساپوچنیک» کارگردانی می‌شود که پیش از این قسمت «نبرد حرام‌زاده‌ها» را کارگردانی کرده بود.

بر اساس گزارش‌ها، نبرد وینترفال، طولانی‌ترین سکانس جنگی است که تا کنون در فیلم‌ها به تصویر کشیده شده است. پیش از این، همان‌طور که می‌دانید در تاریخ سینما نبرد Helm’s Deep در قسمت دوم فیلم‌های ارباب حلقه‌ها با 40 دقیقه، رکورددار طولانی‌ترین سکانس نبرد است.

برایان کاگمن یکی از تهیه‌کنندگان این سریال در این باره گفته است:

آن‌چه ما از تیم سازنده و دست‌اندرکاران خواستیم که امسال انجام دهند، بدون شک تا کنون هرگز در تلویزیون یا سینما انجام نشده است.

ظاهرا فیلم‌برداری این قسمت 11 هفته طول کشیده است و بر اساس گزارش‌ها 750 نفر سه ماه شبانه‌روز در سرمای زیر صفر، باران، باد شدید و گرد و غبار کار می‌کردند.

«یان گلن» بازیگر نقش Ser Jorah Mormont این قسمت از سریال را «دوست‌نداشتنی‌ترین تجربه‌ی سریال» خوانده است.

برای قسمت سوم آماده‌اید؟ با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.