Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نقد‌های اولیه Avengers: Endgame منتشر شد

0

در جریان اکران فیلم Avengers: Endgame در هالیوود، منتقدین و برخی از طرفداران خوش شانس موفق به تماشای آخرین قسمت از این مجموعه حماسی دنیای سینمایی مارول شدند. به همین مناسبت نقدهای اولیه Avengers: Endgame منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن خواهیم داشت. بنابراین در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

Avengers: Endgame رسما از امروز اکران خود در آمریکای شمالی را آغاز می‌کند ولی با این حال برخی کشورها زودتر از این تاریخ میزبان آخرین قسمت از ماجراجویی‌های انتقام‌جویان بوده‌اند.

پیش از اکران عمومی، در جریان یک مراسم خصوصی برخی از اهالی رسانه و طرفداران موفق به تماشای Avengers: Endgame شده‌اند. حال این افراد تصمیم گرفته‌اند تا واکنش خود نسبت به این فیلم سینمایی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. می‌توانید در قسمت زیر به مطالعه برخی از نقدها و نظرات نسبت به Avengers: Endgame بپردازید.

بهترین نسخه‌ی ممکن از Avengers: Endgame را تصور کنید و به نحوی فیلم موفق می‌شود تا فراتر از تمام انتظارات ظاهر شود. در طول فیلم من 5 یا 6 بار گریه کردم. [Avengers: Endgame] احساسی‌ترین و حماسی‌ترین فیلم دنیای مارول است.

پیتر سیرتا

Avengers: Endgame همان چیزی است که انتظارش را دارید و از آن هم فراتر می‌رود. من کاملا شیفته‌ی آن شدم و بدون شک فیلم مورد علاقه‌ی من از دنیای سینمایی مارول است.

اریک آیزنبرگ

Avengers: Endgame تمام دنیای سینمایی مارول را به مسیری هیجان‌انگیز، فوق‌العاده تاثیرگذار و البته پایانی کاملا رضایت بخش می‌برد. نمی‌توان انتظار نسخه‌ای بهتر از این را داشت. بهترین فیلم ابر قهرمانی تمام دوران‌ها!

اسکات منتس

آن‌طور که به نظر می‌رسد، Avengers: Endgame حسن ختامی قابل قبول بر ده سال دنیای سینمایی مارول است. البته مطمئنا این پایان کار مارول نیست و باز هم در آینده شاهد ایده‌ها و قهرمان جدید برروی پرده‌ی نقره‌ای خواهیم بود.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.