Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ببینید: تصاویری از قسمت سوم فصل هشتم بازی تاج و تخت

0

فصل آخر سریال بازی تاج و تخت تقریبا به میانه‌ی راه رسیده و زمستان اینجاست. در میانه‌ی قسمت دوم، شخصیت‌هایی که می‌شناسیم و دوستشانم داریم، آماده‌ی نبرد عظیمی برای وینترفل می‌شوند، چرا که نایت‌کینگ با ارتش خود رسیده. این یعنی قسمت سوم که طولانی‌ترین قسمت کل سریال است، مملو از صحنه‌های نبرد و درگیری خواهد بود. در ادامه با تصاویری از قسمت سوم فصل هشتم بازی تاج و تخت با گیم‌نیوز همراه باشید.

برای این‌که ایده‌ی واضح‌تری از آن‌چه قرار است در قسمت بعدی که 28 آوریل پخش می‌شود به دست بیاورید، اچ‌بی‌او تعدادی تصویر از این قسمت منتشر کرده است که در کنار تیزر سریال که همین هفته منتشر شده بود قرار می‌گیرد.

این‌طور که جان اسنو می‌گوید، «نایت‌کینگ می‌آید…» و باید گفت که این هفته بالاخره آن نبردی که همیشه منتظرش بوده‌ایم را خواهیم دید. آماده باشید چون احتمال بالایی وجود دارد که شخصیت‌های محبوبتان این هفته به قتل برسند.

در ادامه همه‌ی تصاویری از قسمت سوم فصل هشتم بازی تاج و تخت که شبکه‌ی وزین HBO منتشر کرده است را می‌بینید. این تصاویر هم مثل خود سریال خیلی تاریک هستند و برای دیدن سوژه‌ها باید نور صفحه را افزایش بدهید.

نقد و بررسی هر قسمت از سریال را می‌توانید در گیم‌نیوز بخوانید. برای خواندن نقد قسمت اول فصل هشتم بازی تاج و تخت به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید نقد و بررسی قسمت دوم از فصل هشتم را نیز در این لینک پیدا کنید.

نظر خود را درباره‌ی این سریال، وقایع، پوشش خبری، حواشی و نقد و بررسی‌های گیم‌نیوز از بازی تاج و تخت را با ما در میان بگذارید.

منتظر مطالب بیشتر باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.