Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پادکست دالی زوم – قسمت سه فصل اول: حرام‌زاده‌ها و بررسی مقابله‌ای با داستان عامه‌پسند

0

با وقفه‌ای که هفته‌ی گذشته در انتشار قسمت بعدی دالی زوم پیش آمد، این هفته به ایستگاه پایانی بحث‌مان درباره‌ی کوئنتین تارانتینو رسیدیم. تارانتینو که مشغول ساخت فیلم بعدی‌اش است و به زودی قرار است «روزی روزگاری در هالیوود» را روی پرده ببینیم، سال‌ها برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی «حرام‌زاده‌های بی‌آبرو» (یا لعنتی) تلاش کرد و بالاخره این فیلم را در سال 2009 ساخت و اکران کرد. در حالی به سراغ فیلمِ Inglourious Basterds می‌رویم که سینمای تارانتینو را تا حد امکان با دو فیلمِ شاخص پالپ فیکشن و کیل بیل در قسمت‌های اول و دوم دالی زوم بررسی کرده‌ایم. با پادکست دالی زوم – قسمت سه فصل اول با گیم‌نیوز همراه باشید.

لازم به ذکر است که پادکست دالی زوم را حالا می‌توانید در 9 پلتفرم مختلف دنبال کنید و هر طور که راحت باشید اپیزودها را گوش کنید. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

این قسمت از پادکست دالی زوم را می‌توانید در ادامه گوش کنید یا از طریق لینک‌های دسترسی قرار داده شده در ادامه‌ی مطلب به آن دسترسی یابید.

دالی زوم را همچنین می‌توانید در سایت شنوتو دنبال کنید و هر قسمت را نیز به رایگان دانلود نمایید. آلبوم دالی زوم پادکست در سایت شنوتو – امکان شنیدن آنلاین و دریافت فایل هر قسمت برای شنیدن آفلاین. (با وارد شدن به صفحه‌ی آلبوم می‌توانید همه‌ی قسمت‌ها را پخش یا دانلود کنید.)

قسمت سوم فصل اول پادکست دالی زوم در کانال تلگرام گیم‌نیوز.

دسترسی به دیگر پلتفرم‌ها از جمله گوگل پادکست، اسپاتیفای، بریکر و…

اگر مخاطب گیم‌نیوز بوده باشید می‌دانید که یکی از پرطرفدارترین و فعال‌ترین بخش‌های این سایت بخش فیلم و سریال است و با دالی زوم تلاش کرده‌ایم که به سمت تخصصی‌تر شدن گام برداریم.

در پایان هرگونه نظر یا پیشنهادی درباره‌ی این پادکست دارید با ما در میان بگذارید و به بهتر شدن کیفیت محتوا و ارائه‌ی پادکست یاری رسانید. منتظر قسمت چهارم از فصل اول پادکست سینمایی دالی زوم باشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.