Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شخصیت سونیک در فیلم Sonic The Hedgehog بازطراحی می‌شود

0

چند روز پیش بود که شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) نخستین تریلر از فیلم لایو اکشن Sonic The Hedgehog را منتشر کرد. پس از این موضوع، نحوه طراحی شخصیت سونیک با انتقادات شدیدی از سوی طرفداران رو به رو شد که همین موضوع سبب شده است تا تهیه‌کنندگان به آن واکنش نشان داده  و از بازطراحی شخصیت سونیک در Sonic The Hedgehog خبر دهند.

تریلر فیلم لایو اکشن Sonic The Hedgehog سبب شد تا شاهد واکنش‌های مختلفی نسبت به این تریلر و بخصوص نحوه‌ی طراحی شخصیت دوست داشتنی سونیک باشیم. برخی از طرفداران نحوه طراحی این شخصیت را به یک کابوس تشبیه کرده‌اند.

پس از این موضوع، شب گذشته جف فاولر (Jeff Fowler)، کارگردان Sonic The Hedgehog با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که صدای طرفداران را شنیده است و به همین خاطر شرکت پارامونت پیکچرز و سگا (Sega) خود را موظف به طراحی شخصیت سونیک به بهترین شکل ممکن می‌دانند.

حال باید دید که این تغییر در طراحی شخصیت سونیک و برخی از جلوه‌های بصری Sonic The Hedgehog باعث تاخیر در انتشار این فیلم خواهند شد یا خیر.

Sonic The Hedgehog در تاریخ سه‌شنبه 28 آبان ماه 1398 (19 نوامبر 2019 میلادی) منتشر می‌شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.