Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مجموع فروش سری بازی‌های Call of Duty از ۳۰۰ میلیون نسخه عبور کرد

0

اخیرا شرکت اکتیویژن (Activision) جدیدترین گزارش مالی خود را منتشر کرده است که بر اساس آن، مجموع فروش سری بازی‌های Call of Duty از مرز 300 میلیون نسخه عبور کرده است.

در سال 2003 بود که نخستین نسخه از سری بازی‌های Call of Duty توسط اینفینیتی وارد منتشر شد. از آن زمان تاکنون 16 نسخه از این سری تیراندازی اول شخص توسط سه استودیوی اینفینیتی وارد، اسلج‌همر گیمز و تری‌آرک به بازار عرضه شده است. البته در کنار این نسخه‌های اصلی، اسپین آف‌های بسیاری از این سری پرطرفدار برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است.

Call of Duty در میان معدود بازی‌هایی قرار می‌گیرد که توانسته است فروش بیش از 300 میلیون نسخه را تجربه کند. پیش از این تنها سری بازی‌های Super ،Mario Pokemon و Sonic موفق به ثبت این رکورد شده بودند.

نسخه‌ی بعدی Call of Duty توسط استودیوی اینفینیتی وارد در دست توسعه قرار دارد و بنابر شایعات موجود، این بازی Modern Warfare 4 خواهد بود. بنابر گفته‌ی اکتیویژن، در تاریخ یکشنبه 9 تیر ماه 1398 رسما از نسخه‌ی جدید Call of Duty رونمایی می‌شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.