Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کشف سرنخی از بازی جدید یوبی‌سافت در بسته الحاقی Ghost Recon Wildlands

0

به‌تازگی نکته جالبی در بسته الحاقی بازی Wildlands کشف شده که خبر از معرفی قریب الوقوع بازی جدید یوبی‌سافت می‌دهد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

چندی پیش بود که محتوای رایگان جدیدی برای بازی Ghost Recon Wildlands با عنوان Operation Oracle منتشر شد که شخصیت جدیدی به نام کول. دی واکر را با هنرپیشگی جان برنتال (واکینگ دد، پانیشر) به آن اضافه می‌کند. حال یوتیوبری به نام coreross به مورد عجیبی در این بسته الحاقی برخورده که به‌نظر می‌رسد تاریخ احتمالی معرفی بازی جدیدی از یوبی‌سافت باشد.

این سرنخ در واقع یک دعوت‌نامه برای کنفرانس شرکت خیالی Skell در بازی است. در دعوت‌نامه این کنفرانس که «Skell Con» نام دارد، تاریخ ۹ مه ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۳۰ صبح (پنجشنبه هفته جاری) درج شده و عده زیادی معتقدند که یوبی‌سافت در واقع تاریخ معرفی بازی جدید خود را در قالب یک ایستر اگ پنهان کرده است. طبق گمانه‌زنی‌ها، این بازی به احتمال فراوان یکی از بازی‌های مجموعه Tom Clancy است؛ مشخصاً قسمت جدید سری Splinter Cell.

از اواسط سال ۲۰۱۸ چندین بار شایعاتی در رابطه با قسمت جدید مجموعه محبوب اسپلینتر سل منتشر شده است. ابتدا اطلاعاتی ار فروشگاه‌های آمازون و والمارت درز کرد و کمی بعد شخصیت اصلی این مجموعه، سم فیشر، در قالب بسته الحاقی به Wildlands آمد. حتی رئیس یوبی‌سافت نیز از بازگشت این بازی خبر داد، اما تاکنون هیچ جزئیات دیگری از آن مشخص نیست.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.