Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با عبور از تایتانیک Avengers: Endgame فقط یک قدم تا پرفروش‌ترین فیلم تاریخ فاصله دارد

0

فیلم Avengers: Endgame همچنان به فروش پرشتاب خود ادامه می‌دهد و حالا با گذشت 11 روز توانسته با عبور از 2 میلیارد دلار فروش، به یکی از فیلم‌های تاریخ‌ساز باکس آفیس تبدیل شود. این فیلم حالا فاصله‌ی زیادی با پرفروش‌ترین فیلم تاریخ یعنی «آواتار» جیمز کامرون ندارد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

فیلم «تایتانیک» تا همین هفته دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما بود که حالا رکورد فروش آن فیلم (2.187 میلیارد دلار) توسط Endgame پشت سر گذاشته شد.

با غرق کردن دوباره‌ی کشتی تایتانیک، انتقام‌جویان تنها یک فیلمِ دیگر از جیمز کامرون را پیش رو دارند! آواتار، که 2.78 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته حالا پرفروش‌ترین فیلم تاریخ است که Endgame به آن حمله می‌کند.

این آخر هفته آخربازی 145.8 میلیارد دلار در ایالات متحده و کانادا فروخت و از بازار جهانی 282.2 میلیون دلار درامد داشت تا به رکورد جدید برسد.

موفقیت ادامه‌دار Endgame اصلا تعجب‌آور نیست. این فیلم با فروش 1.2 میلیارد دلاری کار خود را در جهان آغاز کرد و حالا تنها پس از 11 روز 2.187 میلیارد دلار فروش را پشت سر می‌گذارد که خود رکوردی جدید است.

این فیلم حالا به پنجمین فیلم تاریخ تبدیل شده که فروش جهانی آن از 2 میلیارد دلار می‌گذرد. این فیلم در کنار Avengers: Infinity War با 2.048 میلیارد دلار، Star Wars: The Force Awakens با 2.068 میلیارد دلار، تایتانیک با 2.187 میلیارد دلار و آواتار با 2.788 میلیارد دلار قرار گرفته است.

این فیلم برای عبور از آخرین سد جیمز کامرون و پیشی گرفتن از آواتار باید حدود 580 میلیون دلار دیگر بفروشد تا به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ تبدیل شود.

به نظر شما فیلم Avengers: Endgame می‌تواند در روزهای باقی‌مانده‌ی اکران خود به رکورد آواتار رسیده و به امپراطوری جیمز کامرون در باکس آفیس جهان پایان دهد؟

منبع https://www.gamespot.com/articles/avengers-endgame-passes-titanic-with-22-billion-no/1100-6466658/

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.