Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Devil May Cry رسما برای نینتندو سوییچ تایید شد

0

شرکت کپکام (Capcom) با انتشار پیامی از عرضه‌ی رسمی نخستین نسخه از سری بازی‌های Devil May Cry برروی کنسول نینتندو سوییچ خبر داد.

نخستین نسخه از سری بازی Devil May Cry در سال 2001 منتشر شد و توانست در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت بسیاری دست یابد. در سال 2012 بود که این بازی در قالب مجموعه‌ی Devil May Cry HD Collection برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 و پس از آن در سال 2018 برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شد.

حال بنابر اطلاعات منتشر شده از طریق صفحه‌ی رسمی توییتر بازی Devil May Cry، اولین نسخه از این سری در تابستان سال جاری در دسترس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. حال باید منتظر ماند و دید که این نسخه چه پیشرفت‌هایی به خود دیده است و کپکام چگونه آن را قیمت‌گذاری می‌کند.

این امکان وجود دارد که در صورت استقبال گرم دارندگان کنسول نینتندو سوییچ از Devil May Cry، در آینده نیز شاهد انتشار نسخه‌های بیشتری از این سری برروی کنسول دستی شرکت نینتندو باشیم.

Devil May Cry 5 جدیدترین نسخه از این سری است که هم‌اکنون در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.

منبع Gamingbolt

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.