Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی در State of Play بعدی کمبودهای قسمت قبل را جبران نمی‌کند

0

سونی تایید کرد که قسمت بعدی برنامه‌ی ویدئویی کوتاه خود با نام State of Play را این هفته منتشر خواهد کرد. قسمت قبلی این برنامه با پیش‌زمینه‌هایی که سونی برای آن ساخته بود به یک رویداد مورد انتظار تبدیل شده بود که نتوانست مطابق میل طرفداران عمل کند.

سونی با در نظر گرفتن عدم موفقیت قسمت قبلی تصمیم گرفته این قسمت را به چیزهایی بیشتر از بازی‌های واقعیت مجازی اختصاص دهد. قسمت قبلی همچنین جزئیاتی از بازی‌های پیش‌تر معرفی شده‌ی سونی را هم در بر داشت.

سونی قول داده که در این قسمت، نگاهی طولانی به ریمستر بازی MediEvil بیاندازد که از زمانی که با تاخیر در انتشار مواجه شده خبرهای زیادی از آن به گوش نرسیده است.

همچنین سونی اعلام کرده که در این قسمت درباره‌ی یک بازی معرفی نشده هم اطلاعاتی منتشر خواهد شد، همین مسئله طرفداران را بیشتر از قبل کنجکاو کرده است.

با توجه به اعلام یوبی‌سافت مبنی بر رونمایی از بازی بعدی Ghost Recon در همین هفته، به احتمال بسیار زیاد بازی معرفی نشده‌ای که سونی در State of Play بعدی آن را رونمایی می‌کند، همین بازی باشد.

این برنامه 2:30 بامداد جمعه‌ی همین هفته (20 اردیبهشت) پخش خواهد شد.

در کنار این‌ها احتمالا از پروژه‌های معرفی نشده‌ی دیگر سونی هم چیزهایی بشنویم.

این برنامه تنها 10 دقیقه به طول خواهد انجامید پس انتظار یک کنفرانس بزرگ و پر جزئیات را نداشته باشید. مثل همیشه، State of Play بعدی در کانال رسمی سونی در یوتوب و توئیچ پخش خواهد شد.

در گیم‌نیوز نیز اخبار مرتبط با آن را پوشش خواهیم داد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.