Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

الکترونیک آرتز در پی انتشار Apex Legends برای پلتفرم موبایل از جمله اندروید و iOS

0

آخرین جلسه‌ی هیئت مدیره‌ی الکترونیک آرتز با حضور مدیران و سرمایه‌گذاران این شرکت نتایج جالبی داشت. از جمله تصمیم این شرکت برای عرضه‌ی بازی Apex Legends برای موبایل که با توجه به سودآوری این بازی اتخاذ شد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

در جریان این کنفرانس اذعان شد که الکترونیک آرتز در تلاش است تا بازی Apex Legends را به دست بازی‌کنندگان بیشتر در بازارها و پلتفرم‌های بیشتر در سراسر دنیا برساند. با این حال درباره‌ی عرضه‌ی بازی در بازارهای جهانی اشاره‌ی مستقیمی صورت نگرفت.

پس از این، صحبت‌ها به سمتی رفت که می‌شود از آن‌ها استنباط کرد که الکترونیک آرتز به طور قطع در صدد انتشار نسخه‌ی موبایل بازی Apex Legends در آینده‌ای نزدیک است.

«بلیک یورگنسن» در همین راستا گفت:

ما در مرحله‌ی پیشرفته‌ای از مذاکره برای بردن Apex Legends به چین و پلتفرم موبایل هستیم و زمانی که این مذاکرات به نتیجه برسند شما را از پنجره‌ی زمانی آن آگاه خواهیم کرد.

بردن یک بازی بتل رویال به پلتفرم موبایل تصمیمی منطقی به نظر می‌رسد. با توجه به موفقیت بازی‌های PUBG و فورتنایت در این پلتفرم و افزایش اقبال آن‌ها در میان بازی‌کنندگان، به نظر می‌رسید که الکترونیک آرتز نیز بازی بتل رویال خود را به تلفن‌های همراه بیاورد.

نکته: نسخه موبایل بازی Apex Legends برای اندروید و iOS رسما معرفی شده و الکترونیک آرتز اعلام کرده است که به زودی در سال 2021 میلادی عرضه خواهد شد.

این سوال که بازی بعد از عرضه برای گوشی‌های هوشمند چه تغییراتی می‌کند هنوز وجود دارد و با توجه به این‌که این تصمیم تازه توسط الکترونیک آرتز گرفته شده است، طبیعی است که چیز زیادی در این باره ندانیم. با این وجود به زودی اطلاعات بیشتر منتشر خواهد شد.

مشخصا در این مقطع هیچ ایده‌ای درباره‌ی این‌که این بازی چه زمانی برای موبایل عرضه خواهد شد نداریم.

منبع comicbook

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.