Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پلاتینیوم گیمز در حال کار برروی یک پروژه بی‌سابقه است

0

استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) در حال سپری کردن مراحل نخست یک پروژه جدید است و آن‌طور که به نظر می‌رسد، این پروژه جدید پلاتینیوم گیمز تا به حال توسط هیچ توسعه‌دهنده‌ای انجام نشده است و تجربه‌ای کاملا جدید خواهد بود.

اتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، رئیس استودیوی پلاتینیوم گیمز در مصاحبه‌ای با وب‌سایت VGC اعلام کرد که 2019 سال مهمی برای این استودیوی ژاپنی خواهد بود چراکه آن‌ها در حال کار برروی یک پروژه ویژه هستند.

در حال حاضر ما در حال طراحی چیزی هستیم که تا به حال هیچکس آن را انجام نداده است. می‌دانم که همیشه توسعه‌دهندگان بسیاری اینگونه در مورد پروژه خود صحبت می‌کنند اما بازی که ما در حال کار برروی آن هستیم واقعا شبیه هیچ یک از بازی‌های حال حاضر نیست…. بنابراین به عنوان یک توسعه‌دهنده، ما بسیار هیجان زده هستیم.

این ریسک‌پذیری استودیوی پلاتینیوم گیمز نتیجه‌ی حرکت آن‌ها به سمت استقلال استودیو است؛ همین موضوع سبب شده تا شاهد آزادی عمل آن‌ها و سرمایه‌گذاری برروی یک پروژه جدید باشیم.

متاسفانه آقای اینابا هیچ‌گونه جزئیاتی از بازی جدید پلاتینیوم گیمز منتشر نکرده است ولی با این حال امیداوریم تا در جریان رویداد E3 2019 اطلاعاتی از آن در دسترس قرار گیرد.

استودیوی پلاتینیوم گیمز هم‌اکنون در حال کار برروی بازی Bayonetta 3 است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.