Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

قاب طلایی: زیباترین تصاویر از فیلم ماتریکس – The Matrix

0

در سال 1999 واچوفسکی‌ها «ماتریکس» را به جهان معرفی و عرضه داشتند. با این کار آن‌ها در آستانه‌ی قرن جدید، دنیای فیلم‌های علمی تخیلی و اکشن دگرگون شد. چهره‌هایی که این فیلم ساخت هنوز هم شناخته شده‌ترین‌ها هستند و پس از درست 20 سال، حالا وقت آن است که قاب‌های شاهکار این فیلم را مرور کنیم. در ادامه به مرور زیباترین تصاویر از فیلم ماتریکس این شاهکار انتهای دهه‌ی نود میلادی می‌پردازیم.

تعداد کمی فیلم قابل تامل به اندازه‌ی The Matrix در سینما ساخته شده‌اند و واچوفسکی‌ها به حق توانستند با اولین قسمت از سه‌گانه‌ی مشهورشان، حجت‌ها را برای همه‌ی ما تمام کنند. ماتریکس قدرتمند، پیچیده، وهم‌آلود و البته از لحاظ دیداری فوق‌العاده چشم‌نواز است. به غیر از بازی قدرتمند بازیگران، دیالوگ‌های مسحور کننده و صحنه‌های اکشن درگیرکننده و نفس‌گیر، فیلم‌برداری ماتریکس جای هیچ شکی باقی نمی‌گذارد که واچوفسکی‌ها نابغه‌های سینما هستند.

ماتریکس طعم و مزه‌ی خود را دارد و برای این‌که بتوانید آن را بشناسید، فقط باید آن را ببینید چون غیرقابل توصیف است.

در ادامه به مناسبت بیست  سالگی اکران یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های سینما، آن‌چه واقعی است را در قالب قاب طلایی به شما ارائه می‌دهیم:

قاب‌های طلایی ماتریکس زیباترین تصاویر از فیلم ماتریکس فیلم‌برداری که این 20 شات خارق‌العاده را خلق کرده، «بیل پوپ» ( Bill Pope) بوده است. ماتریکس در سال 1999 به کارگردانی «برادران واچوفسکی» (در آن زمان) اکران شد.

فیلم ماتریکس 4 پس از مدت‌ها توسط لانا واچوفسکی ساخته شده است و فیلمبردار برنده اسکار برای ساخت این فیلم انتخاب شد. به هر حال باید میراث بیل پوپ در تصویربرداری فیلم ماتریکس به نحوی ادامه پیدا می‌کرد. راه حل کارگردان قسمت جدید ماتریکس این بوده است. شما می‌توانید اولین تریلر از فیلم ماتریکس 4 را اینجا تماشا کنید:

 

نظر شما درباره تصاویر فیلم ماتریکس چیست؟ همچنین به نظر شما فیلم The Matrix 4: Resurrections می‌تواند موفقیت‌های سه‌گانه اصلی را تکرار کند؟

نظر خود را با ما در گیم‌نیوز در میان بگذارید.

از طريق filmschoolrejects

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.