Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

خالق God of War یک بازی ترسناک اول شخص می‌سازد!

0

دیوید جفی (David Jaffe)، کارگردان اولین نسخه‌ی بازی و خالق God of War اعلام کرده که در حال کار برروی یک بازی ترسناک است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

به گزارش گیم‌نیوز و به نقل از وب‌سایت VG247، دیوید جف با انتشار پیامی در توییتر از نگازش یک بازی ترسناک خبر داده است.

این روزها من در حال طراحی و نگارش یک پروژه جدید هستم. این پروژه یک بازی اول شخص ترسناک است که قصد دارد چیزهای جدیدی در نحوه‌ی روایت داستان ارائه کند و من عاشق آن شده‌ام.  من هنوز چیزی از این پروژه به کسی نشان نداده‌ام. ممکن است زمانی که آن را به سرمایه‌گذاران نشان دهم، کسی از آن خوشش نیاید و علاقه‌ای به ساخت آن نداشته باشند یا ممکن است به یک پروژه بزرگ تبدیل شود. در این مرحله من نمی‌توانم با قطعیت در این مورد صحبت کنم.

ذیوید جفی کارگردان نسخه‌ی سال 2005 بازی God of War است. او همچنین در کنار کوری بارلوگ وظیفه‌ی ساخت God of War 2 نیز بر عهده داشته است.

علاوه بر موارد بالا، جف به عنوان طراح، کارگردان و نویسنده در ساخت سری بازی‌های Twisted Metal نقش داشته است. آخرین پروژه ساخته شده او مربوط به سال 2017 و بازی Drawn to Death است.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.