Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

الکترونیک آرتس از انتظارات خود درمورد میزان فروش Star Wars: Jedi Fallen Order می‌گوید

0

اخیرا شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به صحبت در مورد عملکرد بازی‌های خود و همچنین انتظاراتش از بازی‌های پیش رو پرداخته است و با توجه به اینکه Star Wars: Jedi Fallen Order یکی از مهم‌ترین بازی‌های در حال توسعه است، این شرکت بسیار به موفقیت آن امیدوار است و انتظار فروش 6 تا 8 میلیون نسخه را دارد.

به گزارش گیم‌نیوز و به نقل از وب‌سایت Gamespot، آقای بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen)، مدیر بخش مالی الکترونیک آرتس، این شرکت انتظار فروش 6 تا 8 میلیون نسخه‌ای Star Wars: Jedi Fallen Order را دارد. همچنین در بخش دیگری آقای یورگنسن اذعان کرد که انتظار می‌رود شاهد فروش 4 میلیون نسخه‌ای Need for Speed باشیم. لازم به ذکر است که این عدد مربوط به سال مالی حال حاضر الکترونیک آرتس است و هیچ ارتباطی با فروش بلند مدت این بازی‌ها ندارد.

Star Wars: Jedi Fallen Order توسط استودیوی ریسپاون (Respawn)، سازنده‌ی سری بازی‌های Titanfall و همچنین عنوان بتل رویال Apex Legends در دست توسعه است و بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از نویسندگان، Jedi Fallen Order تمرکز ویژه‌ای برروی بخش داستانی دارد.

بازی Star Wars: Jedi Fallen Order در تاریخ جمعه 24 آبان ماه 1398 (15 نوامبر 2019 میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.