Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اکتیویژن به دنبال روش‌هایی برای مجاب کردن بازی‌بازان به تجربه‌ی بیشتر Call of Duty است

0

به جرات می‌توان گفت که سری Call of Duty به عضو جدا ناپذیر سفره‌ی بازی‌بازان تبدیل شده است و به رغم فراز و فرودهای آن در طول این سال‌ها، باز هم بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای مشتاق تجربه‌ی آن هستند. حال با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد که شرکت اکتیویژن (Activision) به دنبال روش‌هایی برای مجاب کردن بازی‌بازان به تجربه‌ی بیشتر Call of Duty است.

به گزارش گیم‌نیوز و به نقل از وب‌سایت VG247، با عرضه‌ی هر نسخه‌ی جدید از Call of Duty شاهد حضور آن در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هر هفته هستیم اما همین انتشار سالانه سبب شده است تا بسیاری از بازی‌بازان از تجربه‌ی Call of Duty دست بکشند و منتظر نسخه‌ی بعدی بمانند. این مشکلی است که تقریبا تمام نسخه‌های این سری با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و این موضوع در Black Ops 4 به اوج خود رسیده است.

حال به نظر می‌رسد که شرکت اکتیویژن قصد دارد تا با انتشار نسخه‌ی بعدی Call of Duty، این طلسم را بشکند و بازی‌بازان را برای مدت طولانی سرگرم کند. به تازگی آقای کالستر جانسون (Collister Johnson)، رئیس شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که از نیازها و درخواست‌های طرفداران آگاه است و تیم Call of Duty قصد دارد تا با انتشار نسخه‌ی سال 2019 محتوای متنوعی را به منظور مجاب کردن بازی‌بازان به تجربه‌ی بلند مدت این نسخه منتشر کند.

نسخه‌ی بعدی Call of Duty توسط استودیوی اینفینیتی وارد در دست توسعه است و در تاریخ یکشنبه 9 تیر ماه 1398 رسما از آن رونمایی می‌شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.