Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازیکنان غیرفعال در Apex Legends با مجازات روبه‌رو خواهند شد

0

اگر تیم‌تان به‌دلیل حضور بازیکنان غیرفعال در Apex Legends ضرر دیده، خبری امیدوارکننده برایتان داریم! با گیم‌نیوز در ادامه این خبر همراه باشید.

بازی بتل رویال Apex Legends بازیکنان را در قالب تیم‌های سه‌نفره در برابر هم قرار می‌دهد. سیستم ترکیب بازیکنان در این بازی در بیشتر موارد بسیار خوب کار می‌کند، اما گاهی پیش می‌آید که حضور بازیکنان غیرفعال در Apex Legends در تیم که صرفاً برای سودجویی از عملکرد هم‌تیمی‌ها بازی می‌کنند، موجبات شکست و عصبانیت بازیکنان را فراهم می‌آورد. خوشبختانه سازندگان بازی به تازگی اعلام کرده‌اند که در آینده نزدیک تمهیدی برای مجازات این افراد خواهند کرد.

تیم پشتیبانی بازی در ردیت اعلام کرده‌اند که گزارش‌های زیادی از بازیکنان «سربار» به‌دستشان رسیده و به‌زودی محرومیت‌های موقت و دائمی را برای این نوع رفتار در نظر خواهند گرفت. طبق توصیف تیم سازنده، سربارها افرادی‌اند که در طول بازی هیچ سلاحی برنمی‌دارند، تیری شلیک نمی‌کنند و آسیبی به دشمن نمی‌رسانند. این اقدام قرار نیست بلافاصله انجام شود اما اعلام آن به‌مثابه هشداری برای بازیکنانی بوده که این رفتارها را نشان می‌دهند.

در خبرهای دیگر مربوط به این بازی، نسخه موبایل بازی در حال ساخت است تا رقابت آن با دیگر عناوین بتل رویال همچون فورتنایت و پابجی، بیش از پیش داغ‌تر شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.