Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Wolfenstein: Youngblood از طراحی مرحله «بی‌آبرو» الهام می‌گیرد

0

یکی از مهم‌ترین جوانب طراحی مرحله‌ی بازی‌های مجموعه‌ی «بی‌آبرو» (Dishonored) آزادی عمل و روش‌های گوناگون تعبیه شده برای انجام مراحل بود. این موضوع ظاهرا سازندگان ولفنشتاین جدید را تحت تاثیر قرار داده و آن‌ها قرار است در Wolfenstein: Youngblood از طراحی مرحله بی‌آبرو الهام بگیرند.

با انتشار اخبار جدیدتر از Wolfenstein: Youngblood مشخص می‌شود که این اسپین آف مجموعه‌ی ولفنشتاین، تفاوت‌های بیشتری با New Order و The New Colossus دارد. این بازی که محصول همکاری استودیوی ماشین‌گیمز و سازندگان بی‌آبرو یعنی Arkane Studios است چیزی بین بازی‌های قبلی ولفنشتاین و مجموعه‌ی Dishonored خواهد بود.

این بازی که اولین بار در E3 سال گذشته معرفی شد برای اولین بار بخش همکاری دونفره را به کمپین داستانی این مجموعه آورده است. از زمان معرفی بازی تا کنون چیز زیادی از این بازی نشنیده‌ایم و اطلاعات محدود ما به تریلر داستانی که در ماه مارس منتشر شد برمی‌گردد.

Wolfenstein: Youngblood از طراحی مرحله

با این حال در یک مقاله‌ی جدید که در مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن در بریتانیا منتشر شده است، اطلاعاتی از بازی منتشر شده که به ما کمک می‌کند ایده‌هایی درباره‌ی گیم‌پلی بازی و طراحی مرحله آن به دست آوریم.

«یِرک گوستافسون» (Jerk Gustafsson) تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی در این مقاله یادآور شده که این بازی از طراحی مراحلی شبیه به مجموعه‌ی بی‌آبرو برخوردار خواهد بود و محیط بازتر و وسیع‌تری در اختیار بازی‌کننده قرار می‌گیرد.

همچنین ماموریت‌های فرعی برای بازی‌کننده درنظر گرفته شده است که الزما به خط داستانی بازی ربطی ندارند. وجود مراحل فرعی در بازی تایید شده است و بازی‌کنندگان در طول بازی به پیدا کردن راه‌های متفاوت برای پیروزی در نبردها ترغیب خواهند شد.

همچنین اضافه شدن بخش دونفره‌ی همکاری در بازی هم به این معناست که این بازی کم‌تر از قبل بر داستان تمرکز دارد و البته زمانِ گیم‌پلی بازی به اندازه‌ی قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

این بازی تابستان امسال برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.