Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فاز بتای Red Dead Online تا دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید

0

مدیر عامل شرکت مادر راک‌استار اعلام کرده که فاز بتای Red Dead Online تا پایان سه ماهه مالی فعلی به پایان خواهد رسید. با گیم‌نیوز همراه باشید.

شرکت Take-Two به‌عنوان مادر و ناشر راک‌استار و آثارش، اطلاعات مهمی از بازی‌های این استودیو طی گزارش مالی جدید خود برای سهامداران ارائه کرده است. علاوه بر آمار فروش Red Dead Redemption 2، در این گزارش از فرایند تکامل بخش آنلاین بازی نیز صحبت شده است. طبق اظهارات استراوس زلنیک، مدیر عامل Take-Two، مرحله بتای Red Dead Online تا پایان سه ماهه مالی فعلی به پایان رسیده و حجم گسترده‌ای از محتوای جدید برای آن منتشر خواهد شد.

این بدان معناست که RDO تا دو ماه دیگر و پایان ماه ژوئن از فاز بتا خارج می‌شود. مطابق انتظارات، بخش آنلاین مجموعه رد دد اهمیت مالی زیادی برای راک‌استار و شرکت مادرش داشته و به آن به‌عنوان «فرصتی بلند‌مدت» نگریسته می‌شود. هنوز از جزئیات محتوای جدیدی که پس از پایان بتای Red Dead Online برای آن عرضه می‌شود اطلاعاتی در دست نیست، اما طبق توصیف آقای زلنیک، باید انتظار چیزی شگفت‌انگیز را بکشیم.

راه‌اندازی محدود بخش آنلاین رد دد از ماه نوامبر سال گذشته میلادی و صرفاً برای خریداران RDR2 کلید خورد. Take-Two روی موفقیت آن حساب باز کرده و غیر از این هم از آن انتظار نمی‌رود. طبق گزارش‌ها، عملکرد RDO در مقایسه با GTA Online در مدت زمان مشابه بهتر بوده است. بخش آنلاین مجموعه جی‌تی‌ای به‌سبب پشتیبانی عالی، به‌مدت شش سال است که سود هنگفتی به سازندگان می‌رساند؛ در صورت تکرار همین روند برای RDO، سودی درخشان برای راک‌استار و Take-Two تضمین خواهد شد.

تاکنون روند عرضه Red Dead Redemption 2 و بخش آنلاین دقیقاً مشابه GTA V در سال ۲۰۱۳ بوده است. این بدان معناست که پی‌سی گیمرهای مشتاق تجربه این بازی باید به عرضه دیرهنگام نسخه رایانه‌های شخصی امیدوار باشند.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.