Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برای بار دوم؛ عرضه بازی Skull and Bones تأخیر خورد

0

یوبی‌سافت به‌تازگی در گزارش عملکرد مالی خود از خبر داد که عرضه بازی Skull and Bones تأخیر خورده است. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

در گزارش یوبی‌سافت از عملکرد شرکت در سه ماهه مالی فعلی به تأخیر در عرضه بازی آنلاین Skull and Bones اشاره شده که قرار است به سال مالی ۲۰۲۰/۲۰۲۱ موکول شود. این دومین بازی است که عرضه بازی موردانتظار شرکت فرانسوی عقب می‌افتد. از ابتدا قرار بود که این بازی در پاییز سال گذشته منتشر شود اما پس از یک بار تأخیر به سال مالی ۲۰۱۹/۲۰۲۰، حالا طرفداران باید حتی انتظار بیشتری هم بکشند.

 

یوبی‌سافت علاوه‌بر این در گزارش خبر داده که سه ماهه چهارم سال مالی فعلی میزبان سه بازی AAA این شرکت خواهد بود. هنوز اطلاعاتی از ماهیت این بازی‌ها در دسترس نیست و طبق گفته این شرکت، «در آینده معرفی خواهند شد». به احتمال فراوان در رویدادهای E3 و Gamescom امسال باید شاهد رونمایی این بازی‌ها باشیم.

عنوان دزددریای‌محور Skull & Bones هیچگاه تاریخ دقیقی برای عرضه نداشت، اما امید زیادی می‌رفت که در سال جاری منتشر شود. تأخیر در عرضه بازی بدین معناست که باید زمانی میان ۱ آوریل ۲۰۲۰ (۱۳ فروردین ۹۹) و ۳۱ مارس ۲۰۲۱ (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) منتظر آن باشیم. به‌علاوه قرار نیست نمایشی از بازی در رویداد‌های گیم امسال برگزار شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.