Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Pokemon Rumble Rush برای تلفن‌های اندرویدی و iOS معرفی شد

0

بازی Pokemon Rumble Rush عنوانی رایگان برای تلفن‌های هوشمند است که برای طرفداران دنیای پوکمون‌ها تدارم دیده شده. با گیم‌نیوز همراه باشید.

این بازی که پیش‌تر با عنوان Pokeland شناخته می‌شد، توسط استودیو Ambrella طراحی شده و کاملاً رایگان است. بازیکن در آن کنترل یک پوکمون را در نبرد در دست گرفته و در این راه آیتم‌های لازم برای ارتقای آن را جمع‌آوری می‌کند؛ مشابه با نسخه کنسول Wii که Pokemon Rumble نام داشت.

طراحی بازی به‌گونه‌ای است که می‌توان آن را یک دست هم تجربه کرد و به‌علاوه مجموعه‌ای متنوع و همواره در حال رشدی از جزایر نیز در آن وجود دارند که هر دو هفته یکبار میزبان پوکمون‌های جدید هستند. بازیکن همچنین می‌تواند در صورت نیاز در خلال نبرد نیرو احضار کند تا کمک حالش باشد.

معرفی بازی اندکی پیش در ژاپن و با عنوان Pokemon Scramble SP صورت گرفت، اما نسخه جهانی آن نام Rumble Rush را یدک می‌کشد. این بازی را می‌توان روی تلفن‌های هوشمند اندرویدی و iOS تجربه کرد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.