Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چیزی تا پایان ساخت The Last of Us Part 2 نمانده است

0

به نظر می‌رسد استودیو ناتی داگ در حال طی کردن مراحل پایانی ساخت The Last of Us Part 2 است. با گیم‌نیوز در ادامه این خبر همراه باشید.

سونی از زمان نمایش بزرگ بازی در E3 سال گذشته، هیچ‌گونه جزئیات و اطلاعات رسمی در رابطه با عنوان بسیار موردانتظار خود منتشر نکرده است. با این حال سازندگان در استودیو ناتی داگ سرنخ‌هایی از رسیدن فاز ساخت The Last of Us Part 2 به نقاط پایانی داده‌اند که مایه خوشحالی است.

چندی پیش بود که نیل دراکمن، کارگردان خلاق و خوش‌آوازه بازی در توییتر تأیید کرد که آخرین صحنه سینماتیک بازی ضبط شده و حال آنتونی نیومن، یکی دیگر از کارگردانان بازی، اذعان داشته که تیم سازنده در حال جمع‌بندی کار قسمت دوم Last of Us است.

نیومن در حساب توییتر خود تعدادی از فرصت‌های شغلی در ناتی داگ را قرار داده که برخی از آنها موقتی هستند و قرار است برای کمک به استودیو در نهایی‌سازی تولید بازی به‌کار گرفته شوند. اگرچه هنوز هیچ خبری از پنجره انتشار بازی نیست، اما حالا قطع به یقین می‌دانیم که چیزی زیادی تا پایان تولید The Last of Us Part 2 نمانده است.

با غیبت سونی در نمایشگاه E3 2019، باید منتظر نوعی رونمایی جدید از بازی باشیم تا عطش طرفداران برای آن تازه شود. زمان این رونمایی اما بستگی به برنامه‌ریزی ناتی داگ و اتمام ساخت بازی دارد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.