Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تا پایان ماه مارس سال ۲۰۲۰ یوبی‌سافت سه بازی AAA منتشر می‌کند

0

دیروز یوبی‌سافت (Ubisoft) گزارش مالی خود را منتشر کرد که بر اساس آن، این شرکت در وضعیت بسیار مناسبی به سر می‌برد و هم‌اکنون بیش از 100 میلیون حساب کاربری فعال در حال لذت بردن از بازی‌های این شرکت هستند. اما این پایان ماجرا نیست و به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت سه بازی AAA تا پایان ماه مارس سال 2020 به بازار عرضه می‌کند.

چند روز پیش بود که این شرکت از جدیدترین نسخه‌ی سری بازی‌های Ghost Recon با نام Breakpoint رونمایی کرد. حال به گزارش گیم‌نیوز و به نقل از وب‌سایت Gamingbolt اگر پیش از این گمان می‌کردید که Breakpoint تنها بازی AAA یوبی‌سافت برای سال پیش رو خواهد بود، باید گفت که اینگونه نیست و در کنار این بازی شاهد انتشار سه عنوان AAA که هنوز به صورت رسمی از آن‌ها رونمایی نشده است، خواهیم بود.

با توجه به اینکه امسال نیز نسخه‌ای از سری Assassin’s Creed منتشر نخواهد شد؛ امیدها برای تجربه‌ی دیگر آی‌پی‌های خاطره انگیز این شرکت نظیر Splinter Cell و Prince of Persia زنده شده است.

در هر صورت باید تا زمان آغاز رویداد E3 2019 و رونمایی یوبی‌‌سافت از پروژه‌های خود برای سال مالی پیش رو باشیم.

منبع Gamingbolt

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.