Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

علیرغم اختلاف سه ساله در عرضه، فروش نینتندو سوییچ در ژاپن از PS4 پیشی گرفت!

0

نینتندو آماری از فروش نینتندو سوییچ ارائه داده که عملکرد خیره‌کننده این کنسول دوست‌داشتنی در کشور مبدأ شرکت را به رخ می‌کشد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

فروش نینتندو سوییچ در ژاپن به تازگی از کل فروش کنسول پلی‌استیشن 4 در تاریخش در این کشور پیشی گرفته است. ارقام منتشرشده در وب‌سایت فامیتسو نشان می‌دهند که سوییچ توانسته ۸.۱۳ میلیون نسخه فروش داشته باشد که اندکی بیشتر از ۸.۰۷ PS4 فروخته‌شده در ژاپن است.

این آمار به‌طور قطع عملکردی فوق درخشان از نینتندو در وطن خود را نشان می‌دهد؛ سوییچ تنها دو سال است که عرضه شده در حالی که کنسول سونی ۵ سال است که در بازار ژاپن حضور دارد. البته از لحاظ فروش جهانی، PS4 فرسنگ‌ها با سوییچ فاصه دارد. طبق آخرین آمار منتشرشده توسط سونی، کنسول محبوب این شرکت ۹۶.۸ میلیون نسخه در کل دنیا فروخته است، حال آنکه این رقم برای سوییچ ۳۴.۷۴ میلیون است.

کارشناسان از این آمار خیره‌کننده متعجب نشده‌اند؛ کنسول‌های دستی و قابل‌حمل به‌طور کلی محبوبیت بیشتری در سرزمین خورشید تابان دارند و موفقیت ماندگار کنسول‌های DS و 3DS نینتندو در این کشور خود به‌خوبی گویای این حقیقت است.

تاکنون گزارش‌های متعددی منتشر شده که خبر از برنامه‌ریزی نینتندو برای عرضه مدل‌های بیشتر از سوییچ می‌دهند، اگر چه هیچکدام از آنها در E3 امسال رونمایی نخواهند داشت. نینتندو همچنین در تلاش است تا با همکاری شرکت بزرگ Tencent در چین، کنسول محبوب خود را به این کشور بیاورد. فروش سوییچ در چین به‌سبب تعداد بسیار بالای گیمرها در این کشور می‌تواند سود سرسام‌آوری عاید نینتندو کند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.