Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رابرت پتینسون گزینه جدی بتمن بعدی سینما؛ بازیگران مشهور در صف

0

نام رابرت پتینسون ستاره مجموعه فیلم‌های گرگ و میش (Twilight) از زبان منابع مختلفی به‌عنوان بتمن بعدی یاد شده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

طبق گزارش وب‌سایت Variety، پتینسون قرار است نقش شوالیه تاریکی را در فیلم جدید این شخصیت که «The Batman» نام گرفته و در ژوئن ۲۰۲۱ اکران می‌شود، ایفا کند. کارگردانی فیلم برعهده مت ریوز است که از مهم‌ترین آثار او می‌توان به آخرین فیلم مجموعه سیاره میمون‌ها (Planet of the Apes) اشاره کرد.

گزارش‌های دیگری نیز وجود دارند که انتخاب رابرت پتینسون به‌عنوان بتمن جدید را قطعی نمی‌دانند. Deadline تأکید کرده که علیرغم اولویت پتینسون نسبت به سایر گزینه‌ها، توافق میان وی و برادران وارنر قطعی نیست و بازیگران دیگری چون نیکولاس هولت هم جزو کاندیداها هستند. هالیوود ریپورتر علاوه بر تأیید این موارد، آرمی همر و آرون تیلور جانسون را هم در صف مذاکره برای نقش بمتن بعدی قرار داده است.

یکی از این چهره‌ها جایگزین بن افلک در نقش قهرمان سیاه‌پوش گاتهام خواهد شد که در سه فیلم طلوع عدالت (BvS: Dawn of Justice)، جوخه انتحار (Suicide Squad) و لیگ عدالت (Justice League) این نقش را بازی کرد. نیکولاس هولت در صورت انتخاب، با ۲۹ سال سن تبدیل به جوان‌ترین بازیگر تاریخ بتمن خواهد شد. این رکورد در حال حاضر متعلق به کریستین بیل، ستاره سه‌گانه کریستوفر نولان است، که در ۳۱ سالگی به‌عنوان بازیگر این نقش برگزیده شد.

در گزارش ورایتی آمده:

برادران وارنر زمان زیادی در اختیار ریوز برای تکمیل فیلمنامه می‌گذارد و امیدوار است که پس از عملکرد ناامیدکننده طلوع عدالت و لیگ عدالت، جدیدترین برداشت از شخصیت نمادین DC درست انجام شود.

منابع ورایتی به این وب‌سایت گفته‌اند که فیلم‌برداری ممکن است از اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال بعد آغاز شود. The Batman ممکن است جدیدترین همکاری پتینسون با برادران وارنر باشد. ستاره ۳۳ ساله انگلیسی همچنین قرار است در فیلم جدید کریستوفر نولان که هنوز عنوانی ندارد نیز بازی کند. این فیلم در ژوئیه ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

ابتدا قرار بود که افلک کار نویسندگی، کارگردانی و هنرپیشگی در فیلم The Batman را انجام دهد، اما او به دلیل آنکه از انجام این کار «عاجز» بوده این مسئولیت را واگذار کرده است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.