Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Far Cry 5 به عنوان پرفروش‌ترین بازی نسل هشتم شرکت یوبی‌سافت معرفی شد

0

با انتشار گزارش مالی یوبی‌سافت (Ubisoft)، خبرهای مختلفی از انتشار سه بازی AAA تا عملکرد خوب Rainbow Six Siege منتشر شد. اما این تمام ماجرا نیست و Far Cry 5 توانسته است تا نام خود را به عنوان پرفروش‌ترین بازی نسل هشتم یوبی‌سافت به ثبت برساند.

محبوبیت سری بازی‌های Far Cry بر کسی پوشیده نیست. این سری به لطف داشتن آنتاگونیست‌های فوق‌العاده توانسته است تا تجربه‌ای دیوانه‌وار در دنیایی زیبا برای بازی‌بازان به ارمغان آورد، با توجه به این موضوع، مطمئنا موفقیت Far Cry 5 هم جای تعجبی ندارد؛ با انتشار این بازی در سال 2018 شاهد حضور آن در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های سال بودیم؛ به طوری که توانست جایگاه هفتم را به خود اختصاص دهد. حال با توجه به گزارش مالی شرکت یوبی‌سافت، Far Cry 5 بیش از هر عنوان دیگر یوبی‌سافت در نسل هشتم فروش داشته است.

با توجه به اینکه شرکت یوبی‌سافت در نسل هشتم بازی‌های AAA مختلفی نظیر For Honor ،Rainbow Six Siege ،The Division و Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands به بازار عرضه کرده است، معرفی Far Cry 5 به عنوان پرفروش‌ترین بازی نسل هشتم یوبی‌سافت قابل تحسین است.

جدیدترین نسخه از این سری با نام Far Cry: New Dawn ‌هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. این بازی به بررسی اتفاقات پس از نسخه‌ی پنجم می‌پردازد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.