Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اکتیویژن در E3 2019 حضور پررنگی نخواهد داشت

0

کمپانی اکتیویژن دیگر شرکت بزرگی است که تصمیم گرفته در E3 2019 حضور کمرنگی داشته باشد. با گیم‌نیوز در ادامه این خبر همراه باشید.

پس از آنکه نقشه غرفه‌های نمایشگاه E3 امسال در وب‌سایت ResetEra منتشر شد، عده زیادی از عدم وجود نام اکتیویژن در فهرست تعجب کردند. حال اکتیویژن ابهامات را برطرف و رسماً اعلام کرده که در E3 2019 برخلاف روال قبلی حضور بسیار کمرنگی خواهد داشت. این شرکت در مصاحبه با GameIndustry اعلام کرده که قرار نیست غرفه‌ای در این نمایشگاه داشته باشد، اما برنامه‌های محدودی چون ملاقات‌ها و نشست‌ خبری با رسانه‌ها را ترتیب خواهد داد.

این اولین باری نیست که ناشر مجموعه ندای وظیفه تصمیم به غیبت در بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی سال می‌گیرد. پیش‌تر اکتیویژن دو بار از E3 گذر کرده که جدیدترین آن به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد. اما نکته متمایز‌کننده‌ای در رابطه با غیبت این شرکت در نمایشگاه امسال وجود دارد.

به‌طور سنتی، اکتیویژن همچون سایر شرکت‌ها مانند یوبی‌سافت و EA، کنفرانس مختص خود را برگزار نمی‌کند، در عوض بازی‌های بزرگ خود را در کنفرانس‌های سونی و مایکروسافت به‌نمایش درمی‌آورد. در نسل گذشته کنسول‌های بازی، تقریباً تمام نمایش‌های مجموعه ندای وظیفه در کنفرانس‌های ایکس‌باکس صورت می‌گرفت و در این نسل نیز سونی این مسئولیت را برعهده گرفت. اما غیبت سونی در E3 2019 بدین معناست که دیگر جایی برای نمایش جدیدترین Call of Duty وجود ندارد.

طبق چرخه سه ساله تولید بازی‌های این مجموعه که میان سه استودیو اینفینتی وارد، اسلج‌همر گیمز و تری‌آرک جریان دارد، امسال نوبت اینفینیتی وارد است. عده زیادی معتقدند که این نسخه قرار است چهارمین قسمت زیرمجموعه Modern Warfare باشد. نکته جالب اینجاست که آخرین دفعه‌ای که اکتیویژن در E3 غایب بود نیز اینفینیتی وارد مسئولیت تولید ندای وظیفه جدید را برعهده داشت.

با از دست دادن حق انتشار مجموعه Destiny، اکتیویژن امسال چندان عنوان بزرگی برای رونمایی ندارد. به غیر از نسخه جدید ندای وظیفه، عنوان Crash Team Racing بازی درراه دیگر این شرکت است که یک هفته پس از برگزاری E3 عرضه خواهد شد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.